Parkera hojen och bli utskälld.

• Thread starter Thread starter Freedom
  • Start date Start date
Jag skulle svarat:

"Jag ber högaktingsfullt om ursäkt för att min blotta existens förhindrat dig att kunna parkera vart hän ni än önskar, varför jag har för avsikt att ägna detta mycket eftertanke återstoden av denna dag. Det faktum att om jag parkerat annorstädes kunnat orsaka mig vitesförelägganden från markägaren är om jag förstått dig rätt helt ovidkommande från ditt sätt att se det hela, vilket jag kan ha förståelse för. Jag kan dock inte låta bli att be er om ett svar på följande: Varför känner ni att ni innehar en högre grad av existensberättigande än mig? Har det faktum att jag transporterar mig med ett tvåhjuligt fortskaffningsmedel tillägnat mig andra rättigheter, och om så är fallet, är inte detta diskriminering. Har jag förstått det hela rätt, att om jag istället använt en automobil i transporthänseende, då hade ni ingalunda brusat upp såsom ni förefaller göra nu?

Då min avsikt för detta restaurangbesök är att inmundiga mat, ber jag er lämna mig och mitt sällskap i fred, vi har ej för avsikt upprätthålla denna kommunikation, DITT JÄVLA MIFFO, STICK OCH BRINN, OCH TA UT DIN FRUSTRATION FÖR ETT MISSLYCKAT LIV ÖVER NÅGON ANNAN, JAG PARKERAR VAR FAN JAG VILL, OCH HAR DU NÅGOT PROBLEM MED MIG ELLER MC-KOLLEKTIVET, SKRIV EN JÄVLA INSÄNDARE!!!!!

Hehehehe...:D

men lille du....har någon varit elak mot dig....stackars dig :pannkyss

Det bästa är om man kan ge svar på tal direkt.....klarar man inte det av vilken anledning det än må vara så är det bara att svälja stoltheten istället för och hitta på en massa töntiga reprimander.

Jag skulle svarat:

"Jag ber högaktingsfullt om ursäkt för att min blotta existens förhindrat dig att kunna parkera vart hän ni än önskar, varför jag har för avsikt att ägna detta mycket eftertanke återstoden av denna dag. Det faktum att om jag parkerat annorstädes kunnat orsaka mig vitesförelägganden från markägaren är om jag förstått dig rätt helt ovidkommande från ditt sätt att se det hela, vilket jag kan ha förståelse för. Jag kan dock inte låta bli att be er om ett svar på följande: Varför känner ni att ni innehar en högre grad av existensberättigande än mig? Har det faktum att jag transporterar mig med ett tvåhjuligt fortskaffningsmedel tillägnat mig andra rättigheter, och om så är fallet, är inte detta diskriminering. Har jag förstått det hela rätt, att om jag istället använt en automobil i transporthänseende, då hade ni ingalunda brusat upp såsom ni förefaller göra nu?

Då min avsikt för detta restaurangbesök är att inmundiga mat, ber jag er lämna mig och mitt sällskap i fred, vi har ej för avsikt upprätthålla denna kommunikation, DITT JÄVLA MIFFO, STICK OCH BRINN, OCH TA UT DIN FRUSTRATION FÖR ETT MISSLYCKAT LIV ÖVER NÅGON ANNAN, JAG PARKERAR VAR FAN JAG VILL, OCH HAR DU NÅGOT PROBLEM MED MIG ELLER MC-KOLLEKTIVET, SKRIV EN JÄVLA INSÄNDARE!!!!!

Det här blir till att memorera.

Har också blivit tillsagd en gång att jag skulle parkera bland mopparna istället för att ta en hel ruta. (skolparkeringen och med 125an)
Han trodde nog det var en moppe, : Öj, måste du parkera här o ta upp en hel ruta? Kan du inte parkera vid cyklarna som alla andra.
:- Jasså? men jag tror inte man får parkera en Motorcykel hur som helst.:va
- Jaha, aja bara du inte tar min parkeringsplats ;)

Själv hade jag nog bett honom att ta sin låginkomsttagarröv ur min åsyn. Fattiga människor luktar illa och det passar sig inte när jag ska äta min hamburgare.

Hur kan du då vistas inne på donken då hela personalen är låginkomsttagarrövar ?

Har också blivit tillsagd en gång att jag skulle parkera bland mopparna istället för att ta en hel ruta. (skolparkeringen och med 125an)
Han trodde nog det var en moppe, : Öj, måste du parkera här o ta upp en hel ruta? Kan du inte parkera vid cyklarna som alla andra.
:- Jasså? men jag tror inte man får parkera en Motorcykel hur som helst.:va
- Jaha, aja bara du inte tar min parkeringsplats ;)

Vilket egghead, själv skulle jag inte bry mig det minsta. Han skulle inte värda värd att lägga energi på ändå. Vid denna låga nivå måste man försöka dra gränser.

Jag skulle låsa min hoj och sedan gå därifrån, helt enkelt ignorera honom TOTALT.

Last edited:
Hur kan du då vistas inne på donken då hela personalen är låginkomsttagarrövar ?

Vilket egghead, själv skulle jag inte bry mig det minsta. Han skulle inte värda värd att lägga energi på ändå. Vid denna låga nivå måste man försöka dra gränser.

Jag skulle låsa min hoj och sedan gå därifrån, helt enkelt ignorera honom TOTALT.

Helt rätt, håller med dig till 100 %

Rätt..

Stå still, le och fortsätt äta din hamburgare.. Det är det enda rätta...
Fullständigt korrekt handlat. Den enes totala lugn bruka dessutom rejält höja blodtrycket hos den aggressive. :tummenupp
Att börja argumentera med såna är att sänka sig själv till deras nivå.
Reptilreflexen att börja skälla, höja rösten eller nåt sånt får man undertrycka. Det ger dessutom massor av vuxenpoäng... :D

Enkelt egentligen...

MC = motorfordon. Skall stå på MC parkering om sådan finns (de är gratis). Finns inte detta skall de parkera som alla andra motorfordon d.v.s i parkeringsruta och betala avgift.

Brevid cykelställ är dock inte tillåtet och kan ge böter beroende på park.bolaget.

brevid cykelställ beror väl på kommun vad man hört :va

Var förbi donken i väsby och parkerade hojen i en p-ruta, går in och avnjuter nödkäket när en man kliver in och på bred rinkebysvenska skäller ut mig för att jag tar upp en hel p-ruta med hojen. Jag tittar lite förvånat på killen som ser ut att ha hela familjen runt hörnet beredda att döda mig och frågar hur han hade tänkt att jag skulle pakera hojen och får till svar att jag ska fan inte ta upp en hel parkeringsplats och borde ställa hojen efter kanten, sväljer hamburgaren och frågar honom om han då betalar mina p-böter. Killen blir högröd i ansiktet och börjar gapa att p-platserna minsann är för personbilar och jag ska inte ta upp platsen med min hoj, ställer motvilligt frågan tillbaka till mannen hur han hade tänkt att jag ska parkera lagligt utan att nyttja p-rutan. Då tar han upp att vi hojåkare skiter i det mesta och och står över lagen och är ena riktiga rövhål, då beslutar jag att lämna stället och inser att det stösta rövhålet är han.

Är jag ensam om att bli utskälld för att ta upp en hel p-ruta?

Hehe synd att ni inte var flera hoj åkare typ 10st som tagit varsin p-plats:tungan skulle vilja sett hans min då:hihi
Tycker du var stark som kunde gå därifrån, för vissa rötägg är inte värda att diskutera med:tummenupp

Jag är nog för snäll.-

Jag hade nog flyttat hojen om det var så att det var ont om platser...:gnissla

Va är det med folk i U.Väsby.....blev oxå utskäld förra året framför lokala Ica eller vad det var av en arg tant, jag och två kompisar stod parkerade i ungefär 15 sec innan vi fick ordentlig utskälning:gnissla , vet inte varför egentligen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT