Jag skulle svarat:
"Jag ber högaktingsfullt om ursäkt för att min blotta existens förhindrat dig att kunna parkera vart hän ni än önskar, varför jag har för avsikt att ägna detta mycket eftertanke återstoden av denna dag. Det faktum att om jag parkerat annorstädes kunnat orsaka mig vitesförelägganden från markägaren är om jag förstått dig rätt helt ovidkommande från ditt sätt att se det hela, vilket jag kan ha förståelse för. Jag kan dock inte låta bli att be er om ett svar på följande: Varför känner ni att ni innehar en högre grad av existensberättigande än mig? Har det faktum att jag transporterar mig med ett tvåhjuligt fortskaffningsmedel tillägnat mig andra rättigheter, och om så är fallet, är inte detta diskriminering. Har jag förstått det hela rätt, att om jag istället använt en automobil i transporthänseende, då hade ni ingalunda brusat upp såsom ni förefaller göra nu?
Då min avsikt för detta restaurangbesök är att inmundiga mat, ber jag er lämna mig och mitt sällskap i fred, vi har ej för avsikt upprätthålla denna kommunikation, DITT JÄVLA MIFFO, STICK OCH BRINN, OCH TA UT DIN FRUSTRATION FÖR ETT MISSLYCKAT LIV ÖVER NÅGON ANNAN, JAG PARKERAR VAR FAN JAG VILL, OCH HAR DU NÅGOT PROBLEM MED MIG ELLER MC-KOLLEKTIVET, SKRIV EN JÄVLA INSÄNDARE!!!!!
Hehehehe...