PANIK!!! Tändspole Aprilia

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
PANIK!

Har inte fått min tändspole ifrån Starol ännu och på Lördag är det race.

Så är det någon vänlig själ som kan låna ut en över helgen om jag inte har fått min tills dess???

Snälla, snälla, snälla, snälla snäääääälla.

Last edited:
Jörgen Player Special skrev:
Har du fått tag i någon Sleven?

/JPS

Får låna en av Fredrik #45 med okänd funktion.

Du sa att det var en mekfri klass :mad: :mad:

Skojar bara, roligaste jag har någonsin förutom något som hände när jag var 15 år. :tungan :tuttar

Mv Sleven

Jörgen Player Special skrev:
Spelar ju ingen roll nu längre :)

/JPS

Dricka tokmånga öl med dej i depån :öl :öl :öl eller? kan vi göra endå, då jag saknar både fart och talang.

sleven skrev:
Du sa att det var en mekfri klass :mad: :mad:

Igår var det jävligt mekfri klass, ungefär 50% av alla SP-förare på Gelleråsen skruvade och körde minimalt med sekunder på banan.

Jag är också lurad fna, man får skruva hela jävla tiden för att ha nånting att köra på. Nu ska jag spöa skiten ur kylare, koppling och.. tja, det mesta.

Idag hatar jag RR. Bara så ni vet.

sege skrev:
Igår var det jävligt mekfri klass, ungefär 50% av alla SP-förare på Gelleråsen skruvade och körde minimalt med sekunder på banan.

Jag är också lurad fna, man får skruva hela jävla tiden för att ha nånting att köra på. Nu ska jag spöa skiten ur kylare, koppling och.. tja, det mesta.

Idag hatar jag RR. Bara så ni vet.
Du och Fredrik var det väl som mekade, resten av oss körde snabbt som vinden! Kör man snabbare än 1.18 runt banfan så behöver man inte träna mer så jag tycker allt var rättvist och bra. :hihi
Lite bilder finns här: http://www.flickr.com/photos/torkel_b/ under setet Fredrik mekar växellåda

Torkel skrev:
Du och Fredrik var det väl som mekade, resten av oss körde snabbt som vinden! Kör man snabbare än 1.18 runt banfan så behöver man inte träna mer så jag tycker allt var rättvist och bra. :hihi
Lite bilder finns här: http://www.flickr.com/photos/torkel_b/ under setet Fredrik mekar växellåda

Jag satsar ju på 1,15 och så runt den där konstiga banan så jag behöver varv varv varv och fler varv. Inte meka, det suger jag ändå på och har ingen lust att lära mig. :D

Erik skruvade också lite för övrigt.

*/ ?>
Back