Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I Mexico bor ca 110.000.000 människor. Ca 150 av dem har dött i grisflunsan.
I Sverige bor ca 9.000.000 människor. En NORMAL flunsasäsong dör ca 2.000 svenskar av flunsan.
Det jiddrades en hel del om fågelinfluensan när den var på tapeten. Vad hände med den? Nån här som åkte på den!?![]()
Det jiddrades en hel del om fågelinfluensan när den var på tapeten. Vad hände med den? Nån här som åkte på den!?![]()
Puh, jag är inte särskilt ung längre, inte särskilt frisk heller. Jag behöver alltså inte oroa mig...medan den här influensan enligt rapporterna slår hårt mot unga i övrigt friska män.
Puh, jag är inte särskilt ung längre, inte särskilt frisk heller. Jag behöver alltså inte oroa mig.
Nej då är det nog lugnt. Grejen är väl att den ska orsaka "hypertension" tror jag det heter. Alltså immunförsvaret överreagerar och i unga män så är immunförsvaret väldigt starkt så att det dödar cellerna i kroppen tills man dör. Very nice.
Saxat direkt från wikipedia:Nu är inte jag någon raketforskare, men det låter utan att jag läst vad skiten gör som en släkt sjukdom till SLE.
Och utav SLE dör man inte i ett modernt samhälle.
Troligtvis så kan vi i 2000talet vänja oss att olika virus muterar och angriper hårt och starkt på befolkningen pga vår överkonsumtion utav antibiotika. Sorry, men kanske måste vi lära oss att en naturlig väg att bota är bättre än våra kemiska som mest lindrar symtomen i stället för att motverka orsaken.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |