Voiceless skrev:eller egot![]()
Va menar du grappen???
ps, ändra din hojprofil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voiceless skrev:eller egot![]()

MD skrev:Va menar du grappen???![]()
ps, ändra din hojprofil
MD skrev:spretis: mmm, tror det.. Vilken tid tänkte du ut och leka?

Voiceless skrev:Skulle inte du klota ikväll MD ?![]()
Spretman skrev:Är det värkligen så illa ?
Behöver du hjälp med att få ihop pryttlarna, så hjälper jag gärna till. Just let me know....![]()
ps. Har du fått tag i alla delar ?
Om ej, så vet jag ett ställe där du kan handla som är lite roligare än L_l_es
MD skrev:Ska hämta upp en ny balansaxel bara och cyl.fotpackningen sen så verkar jag ha allt jag behöver![]()
jaså, vad e det för ställe??????
Spretman skrev:Jag handlar alla mina pryttlar hos Olle Olhsson ( Mc sport )
Ligger vid trosta gård, (vid Arlanda)
Han har nog inte allt på hyllan, men beställa hem gör han gärna.
På sommaren kan man åka en super nice väg ut dit, via markim & kimsta, du vet småvägarna där vi åkte i sommras....
Deras tel är 08 - 594 30 770![]()
Spretman skrev:Jag handlar alla mina pryttlar hos Olle Olhsson ( Mc sport )
Ligger vid trosta gård, (vid Arlanda)
Han har nog inte allt på hyllan, men beställa hem gör han gärna.
På sommaren kan man åka en super nice väg ut dit, via markim & kimsta, du vet småvägarna där vi åkte i sommras....
Deras tel är 08 - 594 30 770![]()
MD skrev:Jo, olle vet jag vem det e..
Lelles har en axel hemma + lager så jag tar det därifrån..
Voiceless skrev:Haha, Olle Ohlsson som alltid har öppet
han e bra iaf...

Spretman skrev:Något speciellt som har hänt ?
Anar en viss ironi i de skrivna raderna![]()
Lartes skrev:Men har du inte hämtat delarna än elleR?
Det tar ju tid för sommliga![]()
MD skrev:Har hämtat det jag har beställt, sen att man hittar mer saker man behöver när man plockar ner den e sånt som händer...
Har inte känt nån större press på att få ihop den innan, fast nu vill jag KÖRAAAA..
Lartes skrev:Nää nån press kan du ju inte ha kännt eftersom den har stått stilla i 2månader![]()

MD skrev:hehe, varje gång vi har vart där (under deras öppettider) så har det vart stängt

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |