Pajasar

åka

Godmorgon !

Mr. MD Skulle du ut & gasa idag ?

Jag tänkte nog också ut och åka en sväng. Ska bara dreva om duken, så jag kan satsa på en något högre vinkel när jag slangar. :rock
 
Spret... slår en signal om jag åker ut..

E så förbannat kallt och halt ute bara.. Men lite cruisa bredvid och kolla när du sätter tolvan e ju inte helt fel heller :D
 
Spretman skrev:
Är det värkligen så illa ?
Behöver du hjälp med att få ihop pryttlarna, så hjälper jag gärna till. Just let me know.... :1pajas

ps. Har du fått tag i alla delar ?
Om ej, så vet jag ett ställe där du kan handla som är lite roligare än L_l_es

Ska hämta upp en ny balansaxel bara och cyl.fotpackningen sen så verkar jag ha allt jag behöver :tummenupp

jaså, vad e det för ställe??????
 
MD skrev:
Ska hämta upp en ny balansaxel bara och cyl.fotpackningen sen så verkar jag ha allt jag behöver :tummenupp

jaså, vad e det för ställe??????

Jag handlar alla mina pryttlar hos Olle Olhsson ( Mc sport )
Ligger vid trosta gård, (vid Arlanda)

Han har nog inte allt på hyllan, men beställa hem gör han gärna.
På sommaren kan man åka en super nice väg ut dit, via markim & kimsta, du vet småvägarna där vi åkte i sommras....

Deras tel är 08 - 594 30 770 :tummenupp
 
Spretman skrev:
Jag handlar alla mina pryttlar hos Olle Olhsson ( Mc sport )
Ligger vid trosta gård, (vid Arlanda)

Han har nog inte allt på hyllan, men beställa hem gör han gärna.
På sommaren kan man åka en super nice väg ut dit, via markim & kimsta, du vet småvägarna där vi åkte i sommras....

Deras tel är 08 - 594 30 770 :tummenupp


Haha, Olle Ohlsson som alltid har öppet :-)
han e bra iaf...
 
Spretman skrev:
Jag handlar alla mina pryttlar hos Olle Olhsson ( Mc sport )
Ligger vid trosta gård, (vid Arlanda)

Han har nog inte allt på hyllan, men beställa hem gör han gärna.
På sommaren kan man åka en super nice väg ut dit, via markim & kimsta, du vet småvägarna där vi åkte i sommras....

Deras tel är 08 - 594 30 770 :tummenupp

Jo, olle vet jag vem det e..
Lelles har en axel hemma + lager så jag tar det därifrån..
 
Spretman skrev:
Något speciellt som har hänt ?
Anar en viss ironi i de skrivna raderna :crash


hehe, varje gång vi har vart där (under deras öppettider) så har det vart stängt
 
Lartes skrev:
Men har du inte hämtat delarna än elleR?
Det tar ju tid för sommliga :rolleyes:

Har hämtat det jag har beställt, sen att man hittar mer saker man behöver när man plockar ner den e sånt som händer...

Har inte känt nån större press på att få ihop den innan, fast nu vill jag KÖRAAAA..
 
MD skrev:
Har hämtat det jag har beställt, sen att man hittar mer saker man behöver när man plockar ner den e sånt som händer...

Har inte känt nån större press på att få ihop den innan, fast nu vill jag KÖRAAAA..

Nää nån press kan du ju inte ha kännt eftersom den har stått stilla i 2månader :rolleyes:
 
Lartes skrev:
Nää nån press kan du ju inte ha kännt eftersom den har stått stilla i 2månader :rolleyes:

hmmm, sålänge har den väl inte stått??

Pelle fick ligga på sjukan i 5 1/2 vecka efter kvaddan, nu har han vart hemma i ca 1vecka.... Då blir det väl typ 6veckor bara :hej
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top