Pajasar

ska vi se *tar fram telefonen*, inställningar - larm och 03,45.. :tummenupp ..
 
Såver nog inte hemma inatt....

Kanske ska fråga om man får såva hos Johanna :tuttar
 
hehehehehe vad duktig du é MD. Snygg burnout förresten ;D





Voiceless: Vad duktig du é, nästa år är det jag som står och filmar när du leker med din hoj. :)




/Annicka
 
annicka: mmm, visst e jag bra... Fast det e inte jag som börnar..

Ja, ska du va vår nya kameraslav ? :D va snäll du e :tummenupp
 
MD skrev:
annicka: mmm, visst e jag bra... Fast det e inte jag som börnar..

Ja, ska du va vår nya kameraslav ? :D va snäll du e :tummenupp


Klart jag filmar när matte har fixat hoj :) så han får leka lite med.


Är det inte du som burnar?? Du har väl en spygrön hjälm??



/Annicka
 
Annicka skrev:
Klart jag filmar när matte har fixat hoj :) så han får leka lite med.


Är det inte du som burnar?? Du har väl en spygrön hjälm??



/Annicka


Det är han som inte kan börna rakt fram...han måste köra i cirklar för att inte rammla :rolleyes:
 
Lartes skrev:
Det är han som inte kan börna rakt fram...han måste köra i cirklar för att inte rammla :rolleyes:



Magnus pratar du om nu??
I andra filmen.

Men vem är det som gör en mini burnout och sen åker mot kameran och säger nej nej. eller nått?
Det är väl Magnus.






/Annicka
 
Annicka skrev:
Magnus pratar du om nu??
I andra filmen.

Men vem är det som gör en mini burnout och sen åker mot kameran och säger nej nej. eller nått?
Det är väl Magnus.






/Annicka

Japp allt som är litet står Magnus för :D
 
Annicka skrev:
Magnus pratar du om nu??
I andra filmen.

Men vem är det som gör en mini burnout och sen åker mot kameran och säger nej nej. eller nått?
Det är väl Magnus.






/Annicka

Näää, det måste va nån annan :rolleyes:
 
ok men då har jag förståt allt rätt.


Men iaf, riktigt cool film :bow



Nu drar jag till jobbet :)


/Annicka
 
"Nu drar jag till jobbet :)"



Voiceless : du får lära annicka att när man säger att man ska till jobbet så gör man inte en smiley efter... Jobb suger
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top