Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mandus skrev:Min första mc semester var som spätta bakpå min pappa. Vi tyckte vi var jättesmarta som hade hittat stora packväskor som satt så att jag inte hade någon tyngd på låren. En sovsäck över "baken" på hojen gjorde att jag kunde ha våran mastodont ryggsäck på så att jag inte hade någon tungd där heller. Jag satt kungligt och vi hade förvandlat en GSX-1100 till värsta Guld Wingen. Men det är här min varning kommer in. För sitter du ett par timmar därbak och inte har något att göra, det blåser lite skönt, du är lagom varm och allt bara är toppen. Men jag satt ju och somnade hela tiden!! Min pappa fick sitta och slå mig hela tiden för jag vet att jag somnade ett par gånger i långa sträckor. Lycka till på semestern och tänk på att ALLT kan köpas efter vägen, det är bara en fråga om pengar.
Det där är fan sant. Hade förträngt allt jobbigt med R-touring. Var det verkligen nödvändigt att förstöra min kommande europasemester på det där sättet?Victor skrev:--- När man kör så snittar man 180 och ändå är man framme samtidigt med lastbilarna som startade samma tid. ---
Ska du toura så ska du inte köra fortVictor skrev:Allså, jag fattar bara inte hur man kan komma på iden med att toura på hoj. Bilar är bekvämare och vill man känna lukterna så veva ner fönstret.
Hoj åker man snabbt och aktivt.
Förrförra sommaren åkte jag och tjejen 100mil på en dag, aldrig i helvete att jag vill göra om det. När man kör så snittar man 180 och ändå är man framme samtidigt med lastbilarna som startade samma tid.
Tankbag och en ryggsäck är det man kan få med sig.
JAPP!!Inskickat av Victor
Inskickat av Victor
--- När man kör så snittar man 180 och ändå är man framme samtidigt med lastbilarna som startade samma tid.
Tragiskt. Karln borde vetat bättre. Såna ädla drycker förvaras företrädesvis i aluminiumkärl. Alt. små, sega plastplaskor. Jaja. Man lär så länge man lever!GuW skrev:bara för att packa ner en tolvåring (vi snackar sprit här) istället.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |