Nä kämpa på lite nu - jag har lyckats överklaga fast det var jag som åkte dit personligen
Och fått visa upp mig för dom som plockade mig...
Jag sket i o betala räkningen o sedan när påminnelsen kom så ringde jag o svor.
Sen insåg jag att nu är det läge och roa sig.
Jag förlust anmälde passet. (Kostnad nån hundring)
Jag knalla iväg till bolaget och köpte några bärs. (kostnad 50 spänn)
Ringde igen och svor men den här gången sa jag typ att jag hade alibi för jag vatt hon min pojkvän och tappat id kortet o.s.v.
Nepp jag e inte lagd så men vid en psykologisk operation måste man använda dessa medel för att väcka uppmärksamhet - extra kul blir det med några bärs.
Jag ringde några gånger och klädde mig sen ut till en soparbetare med gaybrillor(läsglasögon) och åkte dit.
Typ en gaysnubbe som kör sopbil - det ger mig ett visst skydd då jag kommer att bli förlöjligad och dom vill bli av mig så fort som möjligt för att diskutera.
"Det var som fan - sicken jävla mongolid - trodde inte såna fanns b.la b.la - de här tar vi på fikarasten"
Bärsena gjorde att jag kunde hålla mig för flabb och det behövdes.
Bruden som jag snackat med har nu förvarnat alla som jag skulle konfronterats (dom som plockade mig på tåget vid sthlm central) utan biljett
"En sur gaykille är på väg och är skitförbannad för att han åkt fast för en bot"
Jag pyser dit och visar upp mig och snackar me bruden o ser sur ut och hör bakom ett spegelglas hur väktarna försöker se lögntecken.
Det var inte meningen att jag skulle få veta att det var en konfrontation bakom spegelglas
Tydligen kom dom fram till att jag inte hade några likheter med den dom tagit med mitt pass
Du kan slippa skiten, få lite nöje med konspirationer med vissa utgifter.
Jag fick ju beställa nytt pass, köpa en påse öl - men sen hade jag typ en femhundring kvar att festa upp på kvällen - gratis...