Påkörd på Essingeleden

CHROLO skrev:
På väg hem från jobbet så fastnade jag i köerna på leden efter Lodbroks framfart. Jag hade stannat och stod stilla i vänster körfält. Då hörde jag det obehagliga ljudet av en kraftig inbromsning bakom mig, sedan smäller det.....
Chrolo

Skönt att det gick bra för alla inblandade parter. Hade jag kört på en (uniformerad) polis hade jag nog skitit ner mej :D

CHROLO skrev:
Det kan jag ju förstås, men det skulle inte kännas riktigt rumsrent att ge sig till att rapportera motparten i en trafikolycka där men själv är inblandad.

Du kan så fina ord du....... :hihi

:D Jag har fler på lager om du behöver låna. :tummenupp

CHROLO skrev:
Det kan jag ju förstås, men det skulle inte kännas riktigt rumsrent att ge sig till att rapportera motparten i en trafikolycka där men själv är inblandad.
Men det taxin gjorde är väl inget annat en vårdslöshet? Känns som taxiföraren kommer komma väl lindrigt undan nu. Jag tycker helt klart att hans klanteri ska rapporteras till åklagare.

bäst att säga någe snällt nu så man får lite bonus ivår när ... ehm.. ja :näsblod

närå, tur i oturen, skönt att det inte vart värre :)

Polisen var i alla fall snabbt på plats! :rofl

Skönt att det bara blev materiella skador! Rätt säsong också. :)

Jäkla otur Chrolo, tur att du klarade dig och hoppas hojen kryar på sig också! Synd att du inte plockade taxin, låtit göra flygande besiktning i 3-4h eller så :) Dom kör som om dom var trötta på livet i den här stan :gnissla

Roligt att så många tycker synd om en polis som gör illa sig iaf! :tummenupp

CHROLO skrev:
Nej, det förstår jag.
Det var mest möjligheten att rapportera någon utan att du var i tjänst som jag funderade på.

Tur att inte jag är polis för jag hade nog gjort något i stil med det som LG föreslog :hihi

Hoztic skrev:
Roligt att så många tycker synd om en polis som gör illa sig iaf! :tummenupp
Vi smörar bara för att kanske få lite rabatt på eventuella fortkörningar nästa år :D

sandstream skrev:
Tur att inte jag är polis för jag hade nog gjort något i stil med det som LG föreslog :hihi

:tummenupp ....... :rofl

Jag har en hel ordlista med massa tuffa ord som jänkekåppsen slänger sig med om du vill låna. Sen tror jag nog att nån av mina söner kan låna ut sin flashiga FBI bricka från Leksakshuset till dig. Vi får bara ta å tippexa över FBI å skriva SÄPO eller nåt annat fräckt. Sen får du heta Gunvald Larsson eller kanske tillåme Martin Beck.

Sen behöver du bara låna K5 kläderna från "hansomviintefårnämnahärpåforumet" och hanses Pålis (hyllning till Micke Dubois) utrustning, sen eru klar för drabbning med illvilliga taxichaffisar i dekisstadiet.

Gustav1 skrev:
Rett åt dig,,, snuttjevvel !!! :mad:

Där kom dagens lågvattenmärke, jag tänkte först kalla dig fårskalle, men jag kom på att det vore taskigt mot fåren. Be morsan om en kram, be farsan om stryk, du behöver båda sakerna. :kocko

Tudor_66 skrev:
Där kom dagens lågvattenmärke, jag tänkte först kalla dig fårskalle, men jag kom på att det vore taskigt mot fåren. Be morsan om en kram, be farsan om stryk, du behöver båda sakerna. :kocko

sen om du hade läst lite inlägg från han tidigare hade du insett humorn, men ja det är inte alltid lätt, så fyi, han skojjar :tummenupp

Tudor_66 skrev:
Håller med! :kocko
Man blir mörkrädd
Gustav1, Skärpning!

Fy, låter läskigt det där. Hoppas att du inte får Whiplashkänningar. Essingeleden suger.

Skönt att det gick förhållandevis bra iaf!

Själv har jag haft turen att klara mig från påkörningar.. Men det är ju inte utan anledning man helst inte står sist i kön vid rödljuset..

Back