WEST
Gudomlig sporthojare
Vilket klantarsle, men hoppas han klarade sig bra. Undrar vad man tänker om orsakat tågstopp på detta viset.
http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.549713
http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.549713
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Fast ingen har ju nånsin beskyllt mig för att vara förståndig...Enda problemet var ju att han körde för sakta.
Jag har kört järnvägsspår många gånger eftersom mina föräldrar bor bredvid ett och det är en möjlig väg att ta sig till skogen. Tåget håller väl kanske 80km/h genom det området så om man bara håller full gas vet man ju att man inte kommer få tåget i ryggen.
Men man bör lägga sig på dom ca 50cm av slipersen som sticker utanför spåret så att man lätt kan vika ner ifall man får möte. Ligga mellan spåren resulterar nog i att man tvingas låta hojen bli pannkaka under tåget vid ev möte.
Hmmm.... var är det du brukar köra på spåret?
Enda problemet var ju att han körde för sakta..
Enda problemet var ju att han körde för sakta.
Jag har kört järnvägsspår många gånger eftersom mina föräldrar bor bredvid ett och det är en möjlig väg att ta sig till skogen. Tåget håller väl kanske 80km/h genom det området så om man bara håller full gas vet man ju att man inte kommer få tåget i ryggen.
Men man bör lägga sig på dom ca 50cm av slipersen som sticker utanför spåret så att man lätt kan vika ner ifall man får möte. Ligga mellan spåren resulterar nog i att man tvingas låta hojen bli pannkaka under tåget vid ev möte.
Fast ingen har ju nånsin beskyllt mig för att vara förståndig...
Siktade han på ett Darwin award måntro?![]()
. 
Och varför i hela friden behövde man bussa passagerarna och stänga av all trafik i 2 timmar, blev tåget skadat eller?![]()

...
han kanske skulle köpa en lott

Ja hur är det nu man brukar säger, Du är dummare än tåget, verkar stämma bra i artikeln.
Tur för pojkfan att han klarade sig bra, tänker nog både en å två gånger nu![]()
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife