Det finns inga olösta tvister. Dock blev jag så galet arg på hela gruppen att jag i cirkus tre månader gick igenom den mörkaste perioden jag varit med om.
Jag känner ofantlig avsmak för dessa människor och vill därav inte befatta mig med dem. Bara tanken att någon går och berättar för resten att de mött mig får mig att rysa i obehag.
Jag hatar dem, och SOM jag hatar dem. Fortfarande.
Tänker aldrig på dem i vardagen men när man råkar komma över en vimmelbild där någon av gänget är med så glöder hatet till i några minuter.
DET är människan jag inte vill befatta mig med egentligen. Den hatande Fredriken.
Det är inte jag.
Lägg ner nu.
Tips grabben
Lägg ner, väx upp och kom igen!
Du väljer hur du skall vara och agera och vad som ska vara viktigt för dig.
Väljer DU att DE skall vara viktiga, ja då får du ju liksom skylla dig själv när du stör dig på dem/mår dåligt.
väljer du att de inte skall vara viktiga, varför skulle du lacka ur då ? De betyder ju ändå inget.
Ditt val hur du vill må. Ditt val om vem och vad som skall styra ditt liv.
Att springa omkring med något sketet förfalskat legg ?
suck!Tja väljer du att DE skall vara så viktiga för dig kommer du springa runt o fitta med sådan där idioti tills dödagar. och väljer du att springa omkring med ett pissigt fakelegg för att "bevisa att du inte är du" så väljer du samtidigt att de skall få styra ditt liv och dina val. Grattis grabben.
Ditt liv är ditt val hur du vill hantera.
Du väljer själv hur du vill spendera ditt liv.
Med dem i tankarna eller med viktiga saker/personer i tankarna.
Ditt liv, Ditt val vem som skall vara viktig eller inte.
Förresten..
Har du provat att borra ?

kommer aldrig att hålla
Så äre