Påbackad i 200 blås

Det hände inte som berättat. Det som egentligen hände var att han kom i fyrahunra på sina fem motocycklar när elva pOlos och en älg backade ut på vägen.

saknar din hoj broms?

Du verkar ju skicklig som få!! att se en bil å byta körfält och bara få ner hastigheten 40 km/h, vasst! testa att använda bromsen!!:huvet från att du ser en bil till att du passerar den och får ner hastigheten 40km/h hoppas jag för din skull att det bara var HÖGST 10 meter!!! SOPA!!

Inte för att verka grinig men du var värd en krasch!! Och lite bankörning verkar vara på sin plats för dig så att du ser var man kan och det är lämpligt att köra fort och där kanske du lär dej bromsa också! :yoparty

Kan du inte stanna för hinder som uppkommer har du kört för fort, å 200 på 70-väg tycker inte jag låter orimligt om det är fritt och inte finns några hinder MEN det finns en anledning till att det är 70!

En kväll när mamma Troll och pappa Troll tyckte extra mycket om varandra så kramades dom extra länge :tuttar ...

troll.jpg

Verkar vara många som missat en del poster i tråden ^^ 4 sidor är lite massivt.
För er som undrar fick faktiskt folk som är handledare som kör för jävligt =/, typ min, inte direkt stolt över hur jag själv övningskörde. Men kommer inte bli så mer, för ångesten och eftertanken kom efter!

Lycka till med lappen Hard Grit, och kör vettigt =)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT