Påbackad i 200 blås

Jag var faktiskt ute och övningskörde !!

Körlektion nästa vecka, uppkörning om inte alltför lång tid (jävla kö)

När jag har kortet ska jag börja kötta ordentligt, då har jag ju lärt mig konbanan och 70 inbromsningar ;)

man behöver inte bromsa från 70km/h, lägg i ettan och upp med vänster handen

Last edited:
:D :D

Sant! då var det garanterat bilens fel :gnissla

Precis det jag försöker få fram här... vfan man får väl se sig för ! :tungan

Men bra wake-up call, det hände på riktigt i går men va tvungen att skriva ut det lite provocerande som vanligt :D
Kommer nog hålla mig djävulskt passiv ett tag framöver och inte åka så mkt förrän lappen finns i innerfickan ! :tummenupp

http://www.darwinawards.com/

Övningsköra i 200 blås på 70-vägar, nära-döden i 160, med efterföljande vobbel i 120 - fan, jag har en del hojvana, och har precis lyckats ta a-kortet, och har en jäkla massa respekt och självinsikt nog att jag gärna vill överleva att njuta av hojåkandet.
Man lär ju fundera över om du missat minneslunden här?

/J

brandfackla. skitkul faktiskt. gäsp..

Last edited:
inget personligt här, men hade du smällt så vete fan om jag hade tyckt synd om dig, mer om farbron i bilen... att övningsköra i 200 knyck är liksom inte lämpligt. om du själv hade kört i bilen, hade du märkt hojjen i 200 på en 70 väg? tror inte det.

ta det lugnt i fortsättningen! och öka tempot med marginalerna på din sida, räkna inte med att någon ser dig

MVH Andreas

troll.jpg

eh, även om HG tror att han gör sig lustig så var väl detta på gränsen till smaklöst?

Tycker du? Det är ju den brutala verkligheten! Om HG bara skojade för att få fram en massa reaktioner så har han väl lyckats. Om det verkligen har hänt är det ju bara en tidsfråga om han känner folk här som vill skriva nåt fint om honom.

I vilket fall kanske mitt inlägg får nån att tänka till innan nåt händer som man inte kan ångra. Läs en stund i minneslunden, många fina personer som inte finns längre pga av otur eller onödigt risktagande.

Jag var faktiskt ute och övningskörde !!

Vad säger din handledare liksom??

Jag blir alltid nyfiken på folks ålder som skriver så här ? (om du nu är allvarlig med ditt inlägg).
Kommer fortsätta ett tag till att vara så naiv och tro att en "vuxen" människa inte fattar så här trögt som du tyvärr måste göra.

Tycker du? Det är ju den brutala verkligheten! Om HG bara skojade för att få fram en massa reaktioner så har han väl lyckats. Om det verkligen har hänt är det ju bara en tidsfråga om han känner folk här som vill skriva nåt fint om honom.

I vilket fall kanske mitt inlägg får nån att tänka till innan nåt händer som man inte kan ångra. Läs en stund i minneslunden, många fina personer som inte finns längre pga av otur eller onödigt risktagande.
Jo, du kanske har rätt.

Men att reservera en (för tidig) plats åt någon i minneslunden. är inte det liite...smaklöst?
Men du kanske bara skojjsar lite, och då är det ok?

ja ja, skit samma. jag håller med dig i dina åsikter iallafall.

Last edited:
ERu int KLock !
Självklart den ena runt fronten o hastighettsmättarn
O den andra runt MEJ (hatar det) själv!

nej, bUrjer kiNg:fakta
måtte bli fladdrigt:näsblod
men stava som man ska då (mig) så kanske du hatar det lite mindre:D

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...