Påbackad i 200 blås

Vad säger din handledare liksom??

Jag blir alltid nyfiken på folks ålder som skriver så här ? (om du nu är allvarlig med ditt inlägg).
Kommer fortsätta ett tag till att vara så naiv och tro att en "vuxen" människa inte fattar så här trögt som du tyvärr måste göra.
Om det nu fanns någon handledare så var han 2 km före och gjorde en FucK-YoU-BürNN

nej, bUrjer kiNg:fakta
måtte bli fladdrigt:näsblod
men stava som man ska då (mig) så kanske du hatar det lite mindre:D

Ser inket fladdrar Mycket siter på bOOOgan o kör skiten utan snutten!
Har den Lila dattan med MEEEJ Skivver meddans jag Kör toppar 450 ny.
Skall slänga av dattan nu dålickt med baterri.
Västen sygerr köppa den andra poolar en.? !
:D

Trött skall seriöst gosa med kudden.

Fan, asså vad häftigt. Värsta spÖk Riddaren! Har du kört bulten under 5:00 min då? :D

Man kan väl ändå inte klaga på andra när man själv gör sig skyldig till grovt trafikbrott? Håll dig till bankörning om du tycker om att köra som en aktionhjälte eller se till att inga angränsande vägar finns i närheten. Lycka till med kortet och tänk på att det kommer en mc-säsong nästa år också!!

seriöst... dom flesta kör lite för fort men kör med insidan och utsätt inte andra för onödiga risker,,
ett barn kanske inte är lika förutsägbart som en vuxen som backar, det kan springa vart som helst.
Hade du kört in i baken på den lilla bilen är det faktiskt inte säkert att gubben överlevt... fan du kanske till o med hade haft större odds som flygit över bilen.
70 vägar är inte så högt prioriterade så att det är knutor på dom får man vara beredd på.

Om du nu är seriös, och jag ska vara seriös. Så tycker jag att du är vansinnig, och framförallt korkad som får det att låta som att det var gubbens fel alltihop. Varför ens fortsätta köra sådär när du ser att en bil börjar backa? Och när du även "förutsatte att han inte skulle se dig" :kryckor

Fattas bara att du tycker det är ballt också... :klappar

och framförallt... Polo är ingen skitbil! :fatta!

om du nu var seriös med inlägget....

Ser inket fladdrar Mycket siter på bOOOgan o kör skiten utan snutten!
Har den Lila dattan med MEEEJ Skivver meddans jag Kör toppar 450 ny.
Skall slänga av dattan nu dålickt med baterri.
Västen sygerr köppa den andra poolar en.? !
:D

Trött skall seriöst gosa med kudden.

tröttfylleri är allvarliga saker, det blir livstids halshuggning på vatten och bröd! minst! direkCt!:mad: :D natti:pannkyss

Jag tycker det va riktigt ballt gjort, vore ju ännnu roligare om du kört in i bilen och kapat den på mitten så dom fick sopa upp gubben ur bilen. Och att du klarade dig utan skador.

Nä, ett pucko som du har inte på vägarna att göra, så jag tycker att du ska avboka din uppkörning och tillbringa dina mcdagar på bana om du nu måste åka hoj. INNAN DU TAR NÅGONS ANNANS LIV!!!!

Synd att du inte åkte ut på ängen och fastnade i en koröv för det är där du hör hemma....

Jag tycker det va riktigt ballt gjort, vore ju ännnu roligare om du kört in i bilen och kapat den på mitten så dom fick sopa upp gubben ur bilen. Och att du klarade dig utan skador.

Nä, ett pucko som du har inte på vägarna att göra, så jag tycker att du ska avboka din uppkörning och tillbringa dina mcdagar på bana om du nu måste åka hoj. INNAN DU TAR NÅGONS ANNANS LIV!!!!

Synd att du inte åkte ut på ängen och fastnade i en koröv för det är där du hör hemma....

Den skriver jag under på.....

... sen undrar jag samtidigt vad det är för sopa du har som handledare, om det nu fanns nån´sådan, eller du var kanske ute och "övade" på egen hand? Känns så overkligt att nån´e´så blåst i huvudet som du, man kan nästan fundera över om det inte e´en "fylleidé" framför datorn????

Last edited:
För det första så skulle jag nog påstå att "gubben i bilen" tycker du var ett jävla arsle som riskerar andras liv i onödan. Plus att kör man i högt tempo så ser man till att medveten sakta ner och ha koll på tillvaron när andra fordon, männsikor eller djur finns i närheten. Lika mycket deras väg.
Om de sedan gör misstaget att köra framför en eller på annat sätt nära bär ansvaret för en olycka så beror det ju på att de gjorde ett simpelt misstag, men det gör som sagt alla. Varenda förare oavsett fordon har någon gång fått vinka ursäkt för att de inte varit tillräckligt uppmärksamma. Men som motorcyklist så beror ofta den höga farten på hur allvarlig ett litet misstag (oavsett vems fel) blir.
För det andra så tror jag du har sett på bikerboys (filmen), ghostrider samt fast and the furious lite för många gånger.
Tona ner lite så slipper du kanske vakna på sjukhuset innan sommaren är slut.

Om man ser en bil som backar ut på vägen när man själv kör i 200 så är det läge att göra mer än att byta fil och minska farten till 160.:va

Tips, åk smart och besök gärna några av landets banor :)

Och självklart ett grattis till hojkortet, ta det lungt i sommar.
/Magnus

Jag gillar trollbilden, får jag sno den till min avatar ? :rolleyes:

Ärligt så nej inlägget var inte seriöst.
Men jag KAN bara inte motstå :tuttar

Det hände däremot på riktigt men inte i de hastigheterna, var inte ute och körde som ett svin. Jag hann slå av i god tid, såg bilen flera hundra meter framför över järdena komma backandes... men kändes verkligen obehagligt att inte bli sedd även om marginalen var god.

Är glad att det hände så tidigt i "MC-karriären" nu har jag själv fått erfara hur en typisk dödsolycka kan hända. Om jag nu kommit i över 200 blås och förutsatt att bli sedd hade jag nog varit död !

Blir bana när jag fixat kortet helt klart !

Ska fanimej inte ta plats i minneslunden heller :tummenupp

Inte jag heller men jag tror han ville ha sympati för han vara nära att dö men när han insåg att ingen tyckte synd om honom så säger han att det inte var sant.

Men men jag gissar ju bara. :va

Men var han tvungen att döda Laura Palmer bara för detta? Känns så meningslöst... :mad:

Edit: Snart kommer han väl påstå att han var ironisk också... :arsele

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey