Nyteknik
Bannad
Mårtensson körde 1.38 - verkar svårt i regn.Victor skrev:Vinner jag nått om jag kan gissa rätt?
Jag tror att det regnade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mårtensson körde 1.38 - verkar svårt i regn.Victor skrev:Vinner jag nått om jag kan gissa rätt?
Jag tror att det regnade.
Pålle skrev:1.38,0 och 1.41,1 tror jag.
Nyteknik skrev:På kvalet förra året körde han 1:44,9.
Ok. Men 1.36 låter osannolikt snabbt. Som Miinin på GSX-R 1000.Nicklas skrev:Han hade problem med hojen. Körde bara ena kvalet sen åkte han hem.. På em:et låg han i samma klunga som fredde och mårtensson innan han vurpade.
Nyteknik skrev:Att Chris misstar sig.
Nyteknik skrev:Ok. Men 1.36 låter osannolikt snabbt. Som Miinin på GSX-R 1000.
Jag har aldrig kommit sist en enda tävling :kockooFFkeFF skrev:Nu måste du förstå en sak, innan Oscar hade skåningarna bara gsxr1100 och nr18 att heja på, och de kom ju aldrig annat än toksist. När sen Oscar vann en b-tävling blev de alla överlyckliga och har inte kunnat lägga band på sig sen dess![]()
Däremot att gnälla på dem som berömmer en bra gärning, tyder oavsett var man är i världen, att man äntingen är en dålig förlorare eller avundsjuk..
GSXR1100R skrev:Jag har aldrig kommit sist en enda tävling :kocko
oFFkeFF skrev:Nu måste du förstå en sak, innan Oscar hade skåningarna bara gsxr1100 och nr18 att heja på....![]()
QUOTE]
Apapap, nu glömmer vi väl ganska många snabba skåne pågar som har förtjänat bättre... (och då menar jag inte mig) #72, #76, #88 osv..
![]()
crallan skrev:oFFkeFF skrev:Nu måste du förstå en sak, innan Oscar hade skåningarna bara gsxr1100 och nr18 att heja på....![]()
QUOTE]
Apapap, nu glömmer vi väl ganska många snabba skåne pågar som har förtjänat bättre... (och då menar jag inte mig) #72, #76, #88 osv..
![]()
De är inte bortglömda, men annars hade man ju inte kunnat häckla di andre![]()
oFFkeFF skrev:De är inte bortglömda, men annars hade man ju inte kunnat häckla di andre![]()
GrrrroFFkeFF skrev:Skamkärran räknas inte in i tävlingen![]()
Sen i rättvisans namn vinner du ju faktiskt en annan tävling, först in på ålderdomshemmet!![]()
Ja, det var okänt för mig. Vet inte mycket mer om honom än det som går att hitta på roadracing.se - och att han varvade mig med duktig fartskillnad nedför rakan på Sviestad. Men det gjorde ju Borch också. Alla är inte kalenderbitare.Chris Ash skrev:Är det helt okänt för Nyteknik att Robert Dobrich länge låg 3:a på Anderstorps EM-tävling innan han vurpade efter rakan? I rygg på Molina och Polzer och före Watz och Mårtensson? Hans bästa tid var en hög 36. 1.36.7 eller 1.36.9 om jag inte misstar mig.
Nyteknik skrev:Ja, det var okänt för mig. Vet inte mycket mer om honom än det som går att hitta på roadracing.se - och att han varvade mig med duktig fartskillnad nedför rakan på Sviestad. Men det gjorde ju Borch också. Alla är inte kalenderbitare.
GSXR1100R skrev:Grrrrnu har du satt din sista kolv...
Jag borde ha vetat bättre.Goodstuff skrev:Men om man inte är kalenderbitare så är det väl dumdristigt att ge sig in i polemik med en kalenderbitare?
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026