That's what I'm talking about!!UrbanTiger skrev:Porrstämmning![]()
På tal om porr alltså...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
That's what I'm talking about!!UrbanTiger skrev:Porrstämmning![]()
på tal om skott så borde ni båda komma till det någongångUrbanTiger skrev:Kunde man ana en liten resning där alltså![]()
Nej det var bara ett skrämskott![]()
På tal om skott så har jag aldrig skjutit med nåt vapen för jag var döv på mönstringen.TinaTjejen skrev:på tal om skott så borde ni båda komma till det någongång
AK = Alldeles KatastrofalUrbanTiger skrev:AK-fylla![]()
UrbanTiger skrev:På tal om full så åkte jag Ålandsbåt i fredags. Kom hem igår med två plattor Sort Guld, en liter Whisky och en halva Calvados.
Kan supa hela veckan![]()
på tal om 3 dar är det typ så lång tid kvar tills vi åker till KinnekulleLorge skrev:På tal om att supa hela veckan så räcker det där max 3 dar.

På tal om Kinnekulle har jag fan inte kört en meter hoj i år.TinaTjejen skrev:på tal om 3 dar är det typ så lång tid kvar tills vi åker till Kinnekulle![]()

på tal om en meter, är det alldeles för kortBlomquist #14 skrev:På tal om Kinnekulle har jag fan inte kört en meter hoj i år.![]()
![]()
![]()
![]()
På tal om kort så så är en meter långt när man mäter hur långt jag kört...TinaTjejen skrev:på tal om en meter, är det alldeles för kort

på tal om kört så bör du byta hoj...Blomquist #14 skrev:På tal om kort så så är en meter långt när man mäter hur långt jag kört...![]()

Blomquist #14 skrev:På tal om kort så så är en meter långt när man mäter hur långt jag kört...![]()
på tal om sängen ska jag med besöka den. go nattLorge skrev:På tal om den där metern så är det så långt jag har kvar till sängen, godnatt.
Jo tack. Har planer på motard till nästa år...TinaTjejen skrev:på tal om kört så bör du byta hoj...![]()
på tal om motard så blir det bara småvägar för din del sen då...Blomquist #14 skrev:Jo tack. Har planer på motard till nästa år...
Sova, ok då...
På tal om småvägar så var det blött på bulten igår.TinaTjejen skrev:på tal om motard så blir det bara småvägar för din del sen då...
UrbanTiger skrev:Blött på bulten eller fett på sylen som man brukar säga![]()
Grattis![]()
på tal om ny, så har jag ny hoooojKalleNorton skrev:![]()
På tal om fett, så har jag en ny chef.

Hade väl hoppats på att man skulle få göra det på nån annan. Men kräsen blir utan!UrbanTiger skrev:Då blire till att![]()
på tal om hoppats jag är en hedning odöpt å asatroendeKalleNorton skrev:Hade väl hoppats på att man skulle få göra det på nån annan. Men kräsen blir utan!
På tal om vägar så lär det bli så i sånt fall ja.TinaTjejen skrev:på tal om motard så blir det bara småvägar för din del sen då...
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |