På tal om ny hoj så ska jag köpa en trisslottTinaTjejen skrev:på tal om ny, så har jag ny hooooj![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På tal om ny hoj så ska jag köpa en trisslottTinaTjejen skrev:på tal om ny, så har jag ny hooooj![]()
Blomquist #14 skrev:På tal om ny hoj så ska jag köpa en trisslott
2fast4hjo skrev:På tal om trisslott så vinner jag aldrig![]()
Lartes skrev:På tal om aldrig så kom det en kille och tittade på min hoj igår, han funderade nog på att köpa den.
på tal om kostar tycker jag att slipon är alldeles för dyraFluxir skrev:På tal om att köpa så kostar det allt pengar.![]()
TinaTjejen skrev:på tal om kostar tycker jag att slipon är alldeles för dyra![]()
på tal om strapon är det som en lösnäsa, för de nedre regionerna..Gustav1 skrev:På tal om slipon så rimmar det rätt bra på strapon.
TinaTjejen skrev:på tal om strapon är det som en lösnäsa, för de nedre regionerna..
på tal om brasa...så vill jag äta rostbiffFluxir skrev:på tal om lösnäsa så eldade jag en brasa igår.
dobermagnus skrev:på tal om brasa...så vill jag äta rostbiff
Fluxir skrev:på tal om å äta, så åt jag just en glass..

på tal om stal, skulle jag aldrig vilja bo i Landskrona, om jag så fick betaltEl Phantasmo skrev:På tal om båt så stal nån jäkla plattskalle min.![]()
TinaTjejen skrev:på tal om stal, skulle jag aldrig vilja bo i Landskrona, om jag så fick betalt![]()
På tal om lön så söker jag nya jobb konstant. Lika bäst.El Phantasmo skrev:På tal om det skulle jag passa fan så mycket bättre som högavlönad.
å på tal om grej så vill ja ha blinbling på hojenBlomquist #14 skrev:På tal om lön så söker jag nya jobb konstant. Lika bäst.
Och på tal om vinna så var trisslotter inte min grej tydligen...
På tal om blingbling så är det jävligt coolt på busstorget.TinaTjejen skrev:å på tal om grej så vill ja ha blinbling på hojen
UrbanTiger skrev:Hellre sjövild än sjösjuk![]()
På tal om lunch så ska jag äta frukost.UrbanTiger skrev:Så är det 29 minuter kvar till lunch![]()
Blomquist #14 skrev:På tal om lunch så ska jag äta frukost.
På tal om iskall så tar det cirka 15 minuter innan kah får fram kallvatten ur kranen.Lartes skrev:På tal om frukost så öppnade jag just en burk iskall Cola
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |