Solid snake
Guest
Långa farbron skrev:På tal om att passa sig ,så borde du passa dina tider lite bättre och gå och lägga dig nu.
På tal om att lägga sig så är det bäst att du gör det innan jag golvar dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Långa farbron skrev:På tal om att passa sig ,så borde du passa dina tider lite bättre och gå och lägga dig nu.
På tal om golv, så sitter det en spindel i taket ovanför datan...Solid snake skrev:På tal om att lägga sig så är det bäst att du gör det innan jag golvar dig.![]()
UrbanTiger skrev:Spindlar är farliga och på natten är det inte helt ofarligt att gå ensam i en park. Man kan bli rånad och våldtagen![]()
På tal om snygg så har jag inte duschat än...El Phantasmo skrev:På tal om våldtagen så har jag aldrig blivit det än, men skulle gärna prova, bara hon är snygg så
Blomquist #14 skrev:På tal om snygg så har jag inte duschat än...

På tal om kaviar så hittade jag en påse cheeseburgare i kylen i morse som jag måsteEl Phantasmo skrev:Duscha borde man göra, åtminstone om man luktar kaviar.. Och det smakar fan inte bra![]()
El Phantasmo skrev:Duscha borde man göra, åtminstone om man luktar kaviar.. Och det smakar fan inte bra![]()
På tal om rådjur så ska jag ner i källaren och mecka med min krockade cykel nu.Fluxir skrev:kaviar hade jag på mackan förut, drack mjölk till.
Edit. sen..
på tal omBlomquist #14 skrev:På tal om rådjur så ska jag ner i källaren och mecka med min krockade cykel nu.
så måste jag tömma min offergåva till porslinsguden nudobermagnus skrev:på tal omså måste jag tömma min offergåva till porslinsguden nu

På tal om att vara pank så är inte jag det, men jag vill ändå inte skänka en slant.Fluxir skrev:på tal om å tömma, så är jag pank nu, nån som vill skänka en slant???![]()
KalleNorton skrev:På tal om att vara pank så är inte jag det, men jag vill ändå inte skänka en slant.
På tal om kaka så har jag nyss ätit kebab, satan så bakfull jag är...Malmö-motard skrev:Igår slant jag på bakbromsen när jag körde på bakhjulet. Som tack för det sitter jag nu och knaprar morfinliknande preparat och tycker synd om mig själv. Min fot är grön/blå och jag har tidernas lårkaka. Aj.
Blomquist #14 skrev:På tal om kaka så har jag nyss ätit kebab, satan så bakfull jag är...
På tal om morfin så har jag dessutom en hel del bollar i luften...
spectre skrev:På tal om bollar så har jag två stycken.
På tal om Bönrullare så finns det nog inte så många i Lappland...
På tal om poker så stack polaren iväg med en brud igår vilket slutade med attFluxir skrev:på tal om lappland, så drack jag öl igår, samtidigt som jag lirade påker med polarna.

Blomquist #14 skrev:På tal om poker så stack polaren iväg med en brud igår vilket slutade med att
hon deckade och han lirade poker med hennes korridorspolare och sen kutade
han till nattbussen för att missa den...![]()
På tal om sova så blev jag väckt av chaffisen när jag skulle av.Fluxir skrev:på tal om nattbussen, så brukar den åka fel påväg hem till mig, kan bli intresant när man e lite halvpackad å somnat på bussen å vaknar till å inte vet var man är..![]()
Blomquist #14 skrev:På tal om sova så blev jag väckt av chaffisen när jag skulle av.
Bra med ändstationer.![]()

På tal om Norge så "träffade" jag en norska med rejälaFluxir skrev:på tal om chaffisar, så körde jag om en norrmann på motorvägen igår... han försökte allt hänga på den![]()
på Rhodos för nåt år sen. |
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |