Blomquist #14 skrev:På tal om drivpaket fick jag lön idag
På tal om lön, så e den SLUT (jag fick också i dag)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blomquist #14 skrev:På tal om drivpaket fick jag lön idag
Santo skrev:På tal om slut så var slutet på Världarnas krig klent... om det kan kallas för ett slut![]()
Kay skrev:På tal om världarnas krig, hur går det i Mellanöstern?
På tal om bio, jag har inte sett nyaste star wars-filmen.Gustav1 skrev:På tal om Världarnas krig, VARFÖR sänder de inte den filmen på biograferna i Växjö?:kocko
UrbanTiger skrev:Om du vill veta varför inte -> http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1527100&postcount=74
UrbanTiger skrev:Därför att det strider mot all logik och rent matematiskt så blir två minus ett plus och då borde man alltså veta varför fast man hävdar att man inte vet varför. Totalt meningslöst alltså. På tal om meningslöst så är den här tråden ganska meningslös.
På tal om star wars .. war's är inte bra, peace love and understanding!KalleNorton skrev:På tal om bio, jag har inte sett nyaste star wars-filmen.
IronMike skrev:På tal om star wars .. war's är inte bra, peace love and understanding!
--
Särnor ska inte kriga, utan hålla ihop![]()
TheDiversion skrev:På tal om tummenupp, så åkte mitt långfinger upp idag när en bilist gjorde en galen omkörning.
R1 Jonaz skrev:På tal om omkörning så gjorde jag en vansinneskörning i dag genom centrala gbg...![]()
myspinnen skrev:på tal om göteborg så flyttar jag till stockholm imorron, fast hojjen är såld!
På tal om blinkers, mina är trasiga.Rasorblade skrev:på tal om såld, så skulle jag behöva en droppblinkers, ingen som har en till salu?
KalleNorton skrev:På tal om blinkers, mina är trasiga.
På tal om snake så är jag ledig i 5 dagar nu.Långa farbron skrev:På tal om att vara trasig,tänker jag på Solid snake.
Långa farbron skrev:På tal om att vara trasig,tänker jag på Solid snake.
Solid snake skrev:På tal om tänker så är inte det din starka sida.![]()
På tal om skall så gillar britter tehuvor.Långa farbron skrev:På tal om att vara stark ,så skall du få stryk![]()
Långa farbron skrev:På tal om att vara stark ,så skall du få stryk![]()
Solid snake skrev:På tal om att få stryk så borde du passa dig!![]()
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |