Det var i fredags det hände, var på väg från jobbet, stannar vid rött lyse (mitt i körfältet) och väntar på grönt, jo då kommer en TAXI bil med en fart på 20-25 km/h och slår till baken på hojen lyfter upp mig och hojen välter åt höger, får hojen på knät och slår huvudet i backen. Snubben kommer ut från bilen och säger det är väl ingenting med dig? jag går upp lite chockad och kollar på hojen, hans reg nr och ringer snuten!! Mannen som är född 52:a kan inte prata svenska och försöker muta mig med pengar, polsen kommer fram till olyckan och tar förhör + att jag har vittne oxå. Ambulans kommer till platsen och jag åker till sjukhuset för att undersöka knät som tur var bara att den svulna till lite. Nästa dag så åker jag till verkstan där bärningsbilen körde hojen och kollar på hojen, djuddämmparen förstörd, undertail förstörd, kåpan förstörd på höger sida, bak däcket e böjd och en del saker. Så frågar jag hur ni skall fixa till hojen då säger killen att dem skall ta loss hela hojen och kolla på ramen om den har fått smäll och det lär väl kosta runt 24-26 timmars arbete från 700:- = 18200kr.
Och nu är hela sommaren förstörd på grund av en JÄVLA taxi chaffis.
Jag vill notera en sak till att hans försäkringsbolag e samma som min.
//Alle
Och nu är hela sommaren förstörd på grund av en JÄVLA taxi chaffis.
Jag vill notera en sak till att hans försäkringsbolag e samma som min.
//Alle