[PlastRaket] skrev:M3:.a och 18 år passar inte särskilt bra ihop faktiskt! Du kan inte hantera den effekten, inte en chans. Om du nu inte hade haft ett sånt väldans behov av att bättra på ditt självförtroende så skulle du hellre välja en lite mer vanlig bil som M3:a är förstås en fantastisk bil med en enormt fin väghållning och en underbar motor (välskött ex.). De flesta bmw's har bra väghållning och köp hellre en lite billigare med mindre motor som du kan lära dig att köra med. *Okunskap och bristande trafikerfarenhet är det som är orsaken till att du inte ska välja en M3:a eller R1:a.*
Till sist så kan jag inte förstå varför du inte ska ha hoj+z3.Klippte bort lite. Hantera effekten?
Tja du.. vilken normal motorcykel som helst kör ifrån en m3a. Angående mitt självförtroende har det inte med saken att göra, vill jag ha en bil med grymt mycket "status" köper jag ingen m3a eftersom det är en ganska diskret sportbil.
Nä, vill inte ha någon med mindre motor då jag tycker z3an med 193 hästar är på gränsen till för slö+ att den knappast väger någonting.
Angående trafikerfarenhet började jag redan som 14åring med moped, för att sedan ta lätt motorcykel körkort vid 16års ålder.. Så lite trafikerfarenhet har jag.![]()
Last edited: