Nisse Järnet
pschyy =D
En GTR-strajpad E46 M3 CSL

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HönaPower skrev:E36 ful? Nåja...kan inte riktigt hålla med faktiskt !![]()
HönaPower skrev:E36 ful? Nåja...kan inte riktigt hålla med faktiskt !![]()
De var ju mest race på den tiden, men bilarna är verkligen inte så sköna att använda till vardags, en polare hade en E30 m3 med khölertrim och som sagt det var mest för att köra hårt med.majtii skrev:E30 M3 Evo II![]()
HönaPower skrev:Men Markus lille, du vet inte så mycket va?![]()
Bilen är en M3 GT, byggd i 350 ex, den har vingen original, & trimmad motor, uppstyvat chassie, splitters...en av dom mest unika ///M bilar man kan äga.
Varför diskuterar jag ens detta bland er...
Poacher skrev:De var ju mest race på den tiden, men bilarna är verkligen inte så sköna att använda till vardags, en polare hade en E30 m3 med khölertrim och som sagt det var mest för att köra hårt med.
Sen har de inte den fina gången som sexan i de senare.
majtii skrev:Men så kör jag inte sporthoj för den sköna sittställningen heller.![]()
majtii skrev:Men så kör jag inte sporthoj för den sköna sittställningen heller.
Sant att en BMW ska ha en 6a men Evo'ns 4a ylar rätt skönt ändån.
Mitt tips också!-PLM- skrev:Mitt tips: Köp en billig motorsvag rwd eller 4x4 bil och kör livet ur den i ett år, sedan shoppar du din fräna M3.a
Markus skrev:Nej, jag vet inte så mycker mer än att det är en himla tur att de inte byggde den i fler exemplar så jädra ful som den var.![]()
Varför du diskuterar detta bland oss? BW kanske?![]()
Markus skrev:Vad är det för dumheter om att man krockar? Hinken är ju ändå försäkrad, vem bryr sig? Och det är klart att om man drar av i 250km/h med en M3 så har man värre problem än försäkringen, men det har du om du drar av i 180km/h med en gammal volvo 740 också.
Köp bilen!![]()
-PLM- skrev:Får man en repa/buckla börjar man gråta och lämnar in till bolaget och får tillbaka bilen 1-2månader senare. Med en billigare bil utbrister man "fan vad coolt" och så åker man hem och öppnar en bira och bankar ut bucklan med en slägga och kofot, för att göra om samma sak nästa dag, förhoppningsvis med bättre resultat.
Man utvecklar sig snabbare med en billig bil.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |