grott mongo
A-a-a-alkoholist javisst
gött åt idioten,synd bara att han inte åkte likbil från platsen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Passande nick! Fast det är särskrivet...grott mongo skrev:gött åt idioten,synd bara att han inte åkte likbil från platsen![]()
Nu är du väl lite väl långt ut va?grott mongo skrev:gött åt idioten,synd bara att han inte åkte likbil från platsen![]()
GUL skrev:"... snor en MC så ska man slå sig ordentligt."

HanneZ skrev:Passande nick! Fast det är särskrivet...
grott mongo skrev:gött åt idioten,synd bara att han inte åkte likbil från platsen![]()
twinner skrev:I den ena tråden skall dom hängas dom förbannade hojtjuvarna och här skall dom plåstras om:=)
Hoppas han får bestående men,och att den bestulne blir ersatt.
snowwhite skrev:Vem sa att dem skulle plåstras om? jag tror at de flesta anser att han ska betala för felet han gjort.
Hoztic skrev:Exakt, skicka hem ambulansen igen, och ge honom en karta till närmaste sjukhus!![]()
pucko skrev:Bra att han åkte fast.MEN DET ÄR TROTS ALLT EN MÄNNISKA.
AndersJohansson skrev:Det var väl lite det där jag menade. Oavsett vad man gjort så önskar jag inte att någon skadar sig. Men trorts allt så är det föraren som bestämmer vilka rikser han/hon vill ta.
snowwhite skrev:Ja jag håller med, passande nick.
Hur kan man önska någon så ont? Jag menar ja, killen gjorde fel men det är ju inte rätt åt honom att dö för det!
Jag är för rättvisa, och anser att man ska betala för det man gjort men inte önskar jag någon döden bara för att han snor ens motorcykel...inte ens om han hade snott min (Om jag nu hade nån men det hör inte hit)..självklart skulle man blivit arg men inte såååå arg att jag vill att han ska bort...
Helt rättGUL skrev:Skönt med lite rättvisa.
Är man drågad och snor en MC så ska man slå sig ordentligt.
Mina sympatier är hos hojägaren.

Haha, just det.Hoztic skrev:Exakt, skicka hem ambulansen igen, och ge honom en karta till närmaste sjukhus!![]()
grott mongo skrev:gött åt idioten,synd bara att han inte åkte likbil från platsen![]()
goodspeed skrev:Precis, har man gjort fel så är man fredslös. Bara att mata då...
http://www.big-boys.com/articles/surprisessuck.html

Nursey skrev:Haha, just det.
Sen kommer han askalas till sjukhuset och vill ha vård !? Man måste ju ge alla samma behandling....tyvärr....![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |