Å fy fan hoppas det bara var ett dåligt skämt.goodspeed skrev:Precis, har man gjort fel så är man fredslös. Bara att mata då...
http://www.big-boys.com/articles/surprisessuck.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Å fy fan hoppas det bara var ett dåligt skämt.goodspeed skrev:Precis, har man gjort fel så är man fredslös. Bara att mata då...
http://www.big-boys.com/articles/surprisessuck.html
Abloy skrev:Fin inställning av en sjuksköterska[/QUOTEMan ger ju samma vård men man har ju ändå åsikter, huvudsaken e ju att de inte påverkar patienten. Det var en åsikt
Billson skrev:Å fy fan hoppas det bara var ett dåligt skämt.
grott mongo skrev:gött åt idioten,synd bara att han inte åkte likbil från platsen![]()
goodspeed skrev:Kanske ska påpeka att mitt inlägg var ironiskt menat då jag inte önskar livet ur någon, även om jag dock hoppas tjuven fick sig en tankeställare.
Med länken till filmen ville jag försöka få fram för grott mongo att hans inställning var lite väl extrem. Hoppas det gick fram bara...
Inget påhopp mot dig allsgoodspeed skrev:Kanske ska påpeka att mitt inlägg var ironiskt menat då jag inte önskar livet ur någon, även om jag dock hoppas tjuven fick sig en tankeställare.
Med länken till filmen ville jag försöka få fram för grott mongo att hans inställning var lite väl extrem. Hoppas det gick fram bara...
Billson skrev:Å fy fan hoppas det bara var ett dåligt skämt.
Mmm jag har också tänkt på det, men VARFÖR göra ett så sjukt "humor klipp"?Socrates skrev:Med tanke på vinkeln snubben skjuter med så borde man väl sett något hål på andra sidan postlådan om det var skarpa skott. Men å andra sidan har jag ingen erfarenhet av pistoler.

Billson skrev:Mmm jag har också tänkt på det, men VARFÖR göra ett så sjukt "humor klipp"?
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |