otäck olycka mitt utanför min ruta nu!

Billson skrev:
Å fy fan hoppas det bara var ett dåligt skämt.

Kanske ska påpeka att mitt inlägg var ironiskt menat då jag inte önskar livet ur någon, även om jag dock hoppas tjuven fick sig en tankeställare.

Med länken till filmen ville jag försöka få fram för grott mongo att hans inställning var lite väl extrem. Hoppas det gick fram bara...

grott mongo skrev:
gött åt idioten,synd bara att han inte åkte likbil från platsen :mad:

goodspeed skrev:
Kanske ska påpeka att mitt inlägg var ironiskt menat då jag inte önskar livet ur någon, även om jag dock hoppas tjuven fick sig en tankeställare.

Med länken till filmen ville jag försöka få fram för grott mongo att hans inställning var lite väl extrem. Hoppas det gick fram bara...

jopp,man kanske tog i lite..och blev förbannad men jag tycker i alla fall det var bra att han gick omkull..och hoppas honom en låång tid på sjukhus och fängelse. :kocko

goodspeed skrev:

Inget påhopp mot dig alls :fyllisar
Men det skulle inte förvåna mig om det man ser på filmen har hänt, allt kan hända i USA isf lider jag med killen i tunnan :( .

Billson skrev:
Å fy fan hoppas det bara var ett dåligt skämt.

Med tanke på vinkeln snubben skjuter med så borde man väl sett något hål på andra sidan postlådan om det var skarpa skott. Men å andra sidan har jag ingen erfarenhet av pistoler.

Socrates skrev:
Med tanke på vinkeln snubben skjuter med så borde man väl sett något hål på andra sidan postlådan om det var skarpa skott. Men å andra sidan har jag ingen erfarenhet av pistoler.
Mmm jag har också tänkt på det, men VARFÖR göra ett så sjukt "humor klipp"?

hummmm

hummm

folk som inte vet att man ska ge fan i andras saker bör nog få lära sig att det kan göra ont iallafall..........

Sedan är det som så här tycker jag att:
1. Snor man en MC så är det bra dom kraschar så pass illa att man får ut en ny...
2. Köra MC eller Bil med doger i kroppen är fan som att provskjuta automatvapen i stadskärnan...

Så oavsett om killen ägde hojen eller inte så är det helt rätt att han körde av vägen om han va påtänd....

Men som sagt. detta är medias sida av det hela... sedan om man skulle titta på tingsrättens papper efter avkunnande av domen kanske man får en lite annan form av sympati för personen i fråga... men droger o motorfordon är dumt... speciellt MC i regn...

Last edited:
Hrmm...klart att man inte accepterar att någon stjäl en hoj men likväl tycker jag inte att han förtjänar död eller svåra bestående skador... Däremot gärna bli mycket skrämd av olyckan...

Droger + körning = :kocko

Last edited:
Påtal om att se en olycka:

Jag bor på en gård, en rätt stor en. En dag var jag ute och cyklade lite och hör ett jävla varvandes och efter några sekunder swishar en halvny gixxer förbi.

Jag tänkte inte mer på det mer än att han bromsade väääldigt sent mot en T korsning, jag såg dock inte korsingen för den var skymd av träd mm.

Senare blir det ett jävla polispådrag med 3-4 mc snutar, 2 piketbussar och en massa bilar. Vi har en del häst-stall hemma och från min balkong stod jag med kikare och kollade på när snutar som såg ut som värsta elitsoldaterna smög omkring runt stallarna. Dom hade riktigt feta puffror :hihi

Dom fick in killen senare efter någon timme, han hade gömt sig i en grop i en av hagarna :lol

Killen hade varit beväpnad med hadgranater och dom hade jagat honom en jäkla bit. Han hade inte hunnit uppfatta t-korsningen utan kört rakt fram och "flygit" genom en dunge och ut bland våra stall där an sedan hade sprungit iväg.
Enligt polisen hade dom slutat jaga honom i 280km/h :lol
Går en gammelgixxer så fort ens?

Jag kommer inte ihåg vad han hade gjort mer men jag tror att han hade hotat en polis till livet eller något liknande.
Gixxern stog kvar på våran gård i nästan en månad, med en skruvmejsel i låset :3freak

Billson skrev:
Mmm jag har också tänkt på det, men VARFÖR göra ett så sjukt "humor klipp"?

Filmen är ju en reklamfilm. Minns inte exakt för vad men filmen avslutades med att texten:
"If You don't like surprises!" (ungefärligt)
..visades...

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...