Ostbågar... med dipp?

Tag ett dill/gräslök chipps och ät det samtidigt med sweichernöt chocklad och gurgla det i cola ligt, gott som faen...

Det har la hänt att man dippat ostbågar men då har ju chippsen stått bredvid o så har man testat lite =P

Har inte ätit OstKROKAR på väldigt länge men... testa att äta dem med vitlöksdip. Vansinnigt gott!

Popcorn och chips tillsammans, jävligt gott.

Har provat, vetefan om det var någon hit. Men det var inte äckligt på något vis. Däremot har jag gillat lite skumma prylar. T.ex.grillchips i beanaisesås och donkenpommes i chockladmilkshake. Det sista är suveränt gott, även fast jag slutade då jag fylle 7 pga. folks uppfattning. :D

Chips och strips är jävligt gott med chokladglass. Popcorn och choklad är också gott.

On topic: Ostbågar med dip är inte alls dumt förutom att det är så svårt att äta utan att få dip på fingrarna.

Har inte ätit OstKROKAR på väldigt länge men... testa att äta dem med vitlöksdip. Vansinnigt gott!

Popcorn och chips tillsammans, jävligt gott.

Lättsaltade chips blandat med ostbågar är en annan hit. Blir nån slags sjukt bra blandning när man äter båda samtidigt. Problemet är ju att man måste äta minst 400gram snacks isåfall och då får man ju självmordstankar efteråt.

Last edited:
Idag fick jag nys om att det finns människor som äter ostbågar med dipp. Aldrig har jag hört något så tokigt, är detta väldigt udda eller finns det fler som gör det?:va

Är du alldeles förbannad pöjk ????? OLW ostbågar ska avnjutas som dom är :fatta!
Finns förvisso ETT undantag, blanda i ostbågarna tillsammmans med Estrella Dillchips = riktigt gott. Inget dip eller sån skit:huvet

När jag var liten gillade jag stekt mat och älska Ostbågar. Men stekta Ostbågar va inte gott...

2896825 Ät enbart sallad, det är skitbra ren fakta är att du förbränner mer för att svälja ned salladen än vad det finns energi i den. Men det finns ju fortfarande lite nyttiga vitaminer i den.

Jag är 1,80 å väger 34 stadiga kilo. Funkar asbra!
34 kg? chaise :hihi

Är 192 och väger 85 men alla tror jag väger 70 typ :gråta

pommes i mcd glass är gott men man mår illa som fan av det.

Har just köpt en påse med såna där stora ostkrokar som någon länkade tidigare i tråden och tzatzikidipp. Måste prova :)

Edit: Nu har jag smakat också. Var faktiskt helt ok! :lol

Last edited:
Ostbågar smakar bäst när dom har stått framme ett tag så dom blir seg.
Kan inte bli mycket bättre.... jo kanske med fresh island dipp.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT