Nobelpris i meningsfull tråd![]()
Hah, nu ska vi inte vara såna!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nobelpris i meningsfull tråd![]()
Ganska vanlig mat för oss ungkarlar faktisk
Min mamma gjorde ofta makaroner med socker, riktigt gott faktiskt.
Idag fick jag nys om att det finns människor som äter ostbågar med dipp. Aldrig har jag hört något så tokigt, är detta väldigt udda eller finns det fler som gör det?![]()
Har provat, vetefan om det var någon hit. Men det var inte äckligt på något vis. Däremot har jag gillat lite skumma prylar. T.ex.grillchips i beanaisesås och donkenpommes i chockladmilkshake. Det sista är suveränt gott, även fast jag slutade då jag fylle 7 pga. folks uppfattning.![]()
Har inte ätit OstKROKAR på väldigt länge men... testa att äta dem med vitlöksdip. Vansinnigt gott!
Popcorn och chips tillsammans, jävligt gott.
Idag fick jag nys om att det finns människor som äter ostbågar med dipp. Aldrig har jag hört något så tokigt, är detta väldigt udda eller finns det fler som gör det?![]()
34 kg? chaise2896825Ät enbart sallad, det är skitbra ren fakta är att du förbränner mer för att svälja ned salladen än vad det finns energi i den. Men det finns ju fortfarande lite nyttiga vitaminer i den.
Jag är 1,80 å väger 34 stadiga kilo. Funkar asbra!
Lättsaltade chips blandat med ostbågar är en annan hit. Blir nån slags sjukt bra blandning när man äter båda samtidigt. QUOTE]
nästa gång du går på bio beställer du både popcorn och baconsnacks... då är den kvällen ficksad!!![]()
Hört från vissa att Popcorn o dipp ska vara en hit.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |