Oslobåten - BOKNING! Datum 28-30 november!

Undrar om vi har mer tur med vädert på vår tur en dessa passagerarna hade.:näsblod

Najj fyfan ingen sån storm!!!!!! Räcker jag råkade ut för feta vågor på tallinn båten, fan bakfyllan varade minst en vecka, vägrade slutar gunga när man gått i land! kanske berodde det lite på spriten men jag skyller på stormen :tummenupp :tummenupp

Äh, det är ju bara mysigt när det gungar lite! :) :tungan

Nov-mars är det ju lite mer vind generellt sett men brukar inte vara så farligt..
Så vidare inte ni prickar in en "Gudrun" den 28:e nov. :gnissla
Annars så är det inga problem.
Bara man ser till att äta innan så man har mat i magen. :tummenupp

Tyckte jag såg att det gungade lite för dig i GBG osså!!:D :D
Men det är kanske fyllet....!!!:va :va

Haha, när vi stod i korridoren och väntade på att Jocke skulle spy klart kändes det faktiskt som att vi stod på en båt! Verkligen! :D

Haha, när vi stod i korridoren och väntade på att Jocke skulle spy klart kändes det faktiskt som att vi stod på en båt! Verkligen! :D

Hela hotellet gungade likt en jätte:arsele inte undra på man mådde kass. :gnissla

Hela hotellet gungade likt en jätte:arsele inte undra på man mådde kass. :gnissla

va fan bodde ni på ett båthotell eller? ahahahaha.....fy fan, ja delar INTE rum me dig aidem på oslobåten. vill helst inte ha massa spyor överallt......ahahahhaha....

fixa två personer till då! tror du inte jag har försökt! :va :gnissla :rolleyes:

du har världens torraste humor alex! om det hade stavats likadant KANSKE det hade varit roligt men det är inte alls skoj. :rolleyes:

Fråga aliceisabell, hon brukar ju anmäla sig till det mesta ;)

Fråga aliceisabell, hon brukar ju anmäla sig till det mesta ;)

hahahha nä tror inte det, detta är till folk som finns på riktigt och som kommer när dom anmäler sig. ;)

va fan bodde ni på ett båthotell eller? ahahahaha.....fy fan, ja delar INTE rum me dig aidem på oslobåten. vill helst inte ha massa spyor överallt......ahahahhaha....

:blah Jag var faktiskt städad och tog det lugnt och fint på rummet :tungan Körde buss på toaletten bara. :yoparty

:blah Jag var faktiskt städad och tog det lugnt och fint på rummet :tungan Körde buss på toaletten bara. :yoparty

Lungt o fint på rummet...!!!:va :va
Var det då mitt i natten när du låg och sov på golvet??:va :va

på hotellet? d e väl lite d som e meningen, el? ;)

Ja det var det!!!!men det var ju ganska likt en båt så man visste ju inte om det var den 28/11 eller vad!!:va :va

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...