Oslobåten - BOKNING! Datum 28-30 november!

Norska och danska kronor kan du betala med så som sedlar och mynt.
Alla andra valutor (även svenska) är det bara sedlar som gäller och man får tillbaka växeln i antingen norska eller danska.
Kostar 20 kr att växla ombord.

Norska och danska kronor kan du betala med så som sedlar och mynt.
Alla andra valutor (även svenska) är det bara sedlar som gäller och man får tillbaka växeln i antingen norska eller danska.
Kostar 20 kr att växla ombord.

vilken valuta "tjänar" man mest på?

Danska kronor är det nog bäst att växla till. När jag växlar min lön gör jag det på båten för att där är bättre kurs än på banken. Tror det gäller för passagerare också.
Ett tips är att handla för över 1300 kr i shoppen..så får man en gratis minicruise. Vet dock ej om det är så på pearl men det tror jag.
Man kan ju lägga ihop varor så att man får ihop 1300 på ett kvitto.

Glöm inte badkläder!

Adventure Club
Tre pooler i varierande storlekar Jacuzzi Bastu Solarium Kul för barn i alla åldrar Områden för avslappning Snacks och förfriskningar i baren Duschar och omklädningsrum Uthyrning och försäljning av simutstyrsel Ingen reservation

:tummenupp

Adventure Club
Tre pooler i varierande storlekar Jacuzzi Bastu Solarium Kul för barn i alla åldrar Områden för avslappning Snacks och förfriskningar i baren Duschar och omklädningsrum Uthyrning och försäljning av simutstyrsel Ingen reservation

:tummenupp

fett .... då ska vi vara nakna.....

fett .... då ska vi vara nakna.....

tror inte barnen på båten eller deras föräldrar uppskattar det, och ja vill gärna inte bli lämnad i oslo. du får INTE lov att näcka! :D :D

countdown.html

Last edited:
Bara 5 dagar kvar:tummenupp Kul kul kul
Undra hur många som stannar i oslo? Vem tror vi? Jag skulle kunna tänka mig bunde och MrK skulle kunna bli där....:D

Bara 5 dagar kvar:tummenupp Kul kul kul
Undra hur många som stannar i oslo? Vem tror vi? Jag skulle kunna tänka mig bunde och MrK skulle kunna bli där....:D

finns ju en liten risk du klarar dig nog dom hittar inte dig dagen efter när du gömmer dig i bastun ju som du gjorde i grönby haha:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT