Oslobåten - BOKNING! Datum 28-30 november!

Det kan vara farligt att spekulera.....!!Man kanske får stanna i det kalla norge själv....!!:va :va Men vi får väl hoppas att alla kommer med hem!!:D :D

Bara 5 dagar kvar:tummenupp Kul kul kul
Undra hur många som stannar i oslo? Vem tror vi? Jag skulle kunna tänka mig bunde och MrK skulle kunna bli där....:D

Bara 5 dagar kvar:tummenupp Kul kul kul
Undra hur många som stannar i oslo? Vem tror vi? Jag skulle kunna tänka mig bunde och MrK skulle kunna bli där....:D

SHIT! Lever du? :näsblod

Får man ta med egen dricka?

Last edited:
Jag är inne på centralen vid 1420 ....
Tar buss från mig vid 1343 .... hojta till om någon ska med.

OBS! Glöm inte gilitigt idkort, körkort eller pass! :tummenupp

Min GPS säger att det ska ta 2h20min att åka till Malmö från Gbg, men jag har lite på känn att det gärna tar upp mot 3h. Pissa lite där. Kanske pissa en gång till och sen ska man krångla in i stan osv.

Vad tror ni? Hur lång tid tog det när ni åkte hit sist?

27 mil är det iaf.

Min GPS säger att det ska ta 2h20min att åka till Malmö från Gbg, men jag har lite på känn att det gärna tar upp mot 3h. Pissa lite där. Kanske pissa en gång till och sen ska man krångla in i stan osv.

27 mil är det iaf.

Det beror på hur fort du kör, vi busade lite :D på vägen upp så 2h 30m + stanna och äta är nog ganska rimligt att det tog..

Nu är det ju snart dags. Är det ingen förutom El_Mako som är taggad? Alla är ju helt döda.

27 mil är det iaf.
Mark,
jag har pendlat Mö - Mölnlycke ett antal år nu och om du räknar 2:45 så har ni marginaler och kan ta EN pissepaus (om ni inte har cheyer i bilen alltså).
30+ hela vägen så fixar ni det på 2:30, 2:20 då vet jag inte hur man kör.

Mark,
jag har pendlat Mö - Mölnlycke ett antal år nu och om du räknar 2:45 så har ni marginaler och kan ta EN pissepaus (om ni inte har cheyer i bilen alltså).
30+ hela vägen så fixar ni det på 2:30, 2:20 då vet jag inte hur man kör.

Perfa :tummenupp

Har åkt Malmö - Gbg på 1h 30min, men det var det mitt i natten o inga stopp. Vi hade åkt raka vägen hem från Prag (sett Maiden, sovit o vänt hem igen). Det var rätt skönt att komma hem då ;)

Vi snittade 184 km/h
:yoparty

Jag har kört liseberg/staffanstorp på 1tim 55min inklusive 2 rök/pisspauser och MED passagerare....... Så 2.20 är ingen omöjlighet .... hehe

Jag har kört liseberg/staffanstorp på 1tim 55min inklusive 2 rök/pisspauser och MED passagerare....... Så 2.20 är ingen omöjlighet .... hehe
Klart det inte är, så då rekommenderar vi Mark att räkna 1:55 istället för 2:20? :rolleyes:

Nu är det ju snart dags. Är det ingen förutom El_Mako som är taggad? Alla är ju helt döda.

alla vet att d händer men ingen v¨gar prata om det...hahha....men el maco e alltid taggad! o du vet hur d sluta sist han va taggad...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......:D :D

alla vet att d händer men ingen v¨gar prata om det...hahha....men el maco e alltid taggad! o du vet hur d sluta sist han va taggad...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......:D :D

Haha precis! Sa det till Gamila innan idag, om han är så taggad nu så vet vi ungefär vad klockan är när han inte är med oss längre! ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT