Oslobåten - BOKNING! Datum 28-30 november!

Om inte Två personer som frivilligt vill ta 2-mannahytten så delar alla på kostnaden och sen lottar vi vem som ska sova i den hytten.

precis.....ingen som vill ha den så delar vi....självklart. får reda på senare i veckan hur mycket det blir. men det handlar om några slantar om alla delar.

precis.....ingen som vill ha den så delar vi....självklart. får reda på senare i veckan hur mycket det blir. men det handlar om några slantar om alla delar.

Kolla först upp hur mycket extra den kostar sen kan vi väl bestämma hur vi gör då? Är väl inte fel med "honeymoon" suite :tummenupp

Bara satt och funderade på vilket bolag är det vi åker med samt vilken båt ?

Eftersom två personer avbokat resan så blir det att två personer får sova i 2-mannahytt, vilket kostar lite mer. Så nu är frågan hur vi ska göra!?

Alt 1. Två personer som frivilligt vill ta 2-mannahytten och betalar det som kommer till.

Alt 2. Alla delar på kostnaden och sen lottar vi vem som ska sova i den hytten.

Vad kostnaden blir vet jag om ett par dagar, betala in i fredags så dom har inte fått pengarna än. Men så fort dom har fått dom får jag reda på vad som ska betalas till. Det handlar om cirkus 1000kr.

Skriv vad ni tycker!? Och fort som fan!! :tummenupp

//Moneypenny

Eftersom två personer avbokat resan så blir det att två personer får sova i 2-mannahytt, vilket kostar lite mer. Så nu är frågan hur vi ska göra!?

Alt 1. Två personer som frivilligt vill ta 2-mannahytten och betalar det som kommer till.

Alt 2. Alla delar på kostnaden och sen lottar vi vem som ska sova i den hytten.

Vad kostnaden blir vet jag om ett par dagar, betala in i fredags så dom har inte fått pengarna än. Men så fort dom har fått dom får jag reda på vad som ska betalas till. Det handlar om cirkus 1000kr.

Skriv vad ni tycker!? Och fort som fan!! :tummenupp

//Moneypenny

Dela på det tycker jag

För er som hade tänkt att äta ute så kan jag säga att jag varit i Norje nu och där finns ingen pizzeria alls.. där bor nog 20 pers totalt...
Jag vet inte hur vi ska kunna komma dit med båt för jag såg inget vatten heller..

Bifogat

• 000320.jpg
    000320.jpg
    83.5 KB · Visningar: 55
10 gånger bättre att få med oss 2 pers till..

fixa två personer till då! tror du inte jag har försökt! :va :gnissla :rolleyes:

För er som hade tänkt att äta ute så kan jag säga att jag varit i Norje nu och där finns ingen pizzeria alls.. där bor nog 20 pers totalt...
Jag vet inte hur vi ska kunna komma dit med båt för jag såg inget vatten heller..

du har världens torraste humor alex! om det hade stavats likadant KANSKE det hade varit roligt men det är inte alls skoj. :rolleyes:

Last edited:
DFDS seaways

Om ni åker från CPH den 28:e så är det Pearl of Scandinavia ni ska åka med.

Har åkt med crown of scandinavia innan =) Är inte Pearl större eller ?
Har för mig det iaf dom har till och med bio på den om jag inte minns helt fel :D
Jaja dom har drika på båda iaf och grymt kul var det på Crown så lär ju bli lika bra på Pearl :yoparty :yoparty

Har åkt med crown of scandinavia innan =) Är inte Pearl större eller ?
Har för mig det iaf dom har till och med bio på den om jag inte minns helt fel :D
Jaja dom har drika på båda iaf och grymt kul var det på Crown så lär ju bli lika bra på Pearl :yoparty :yoparty

Jo, pearl är lite större men det är mkt mkt lite.
Där är bio på båda. :)

=) oki men en sak har jag lärt mig ska inte försöka ta med någon stereo denna gången =( inget bra det

Haha nej ingen bra idé. :D
Glöm inte pass/id.
"Nya" regler om att vi är tvungna att kolla id med bild på varje gäst. ( Om nu inte detta har skrivits) :confused:

Undrar om vi har mer tur med vädert på vår tur en dessa passagerarna hade.:näsblod

[YOUTUBE-ID]0JW_kKP7alw[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey