Oskyldiga små skurkstreck...

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
just kommit tillbaka från tvättstugan, har liksom inte hänt nåt kul alls...ska ner igen om 30min, kanske blir det roligare då...

Nu när vi ändå är inne på ondska i allmänhet...

En jul när jag var ute och julhandlade så hittade jag en affär som hade en stor störtskyltning av... ÄGGKLOCKOR

Jag vred upp samtliga på nästintill maxtid (45min) handlade det jag skulle ha och sedan gick jag och satte mig på cafeet mittemot och drack kaffe...
Tack :Bugar

En jul när jag var ute och julhandlade så hittade jag en affär som hade en stor störtskyltning av... ÄGGKLOCKOR

Jag vred upp samtliga på nästintill maxtid (45min) handlade det jag skulle ha och sedan gick jag och satte mig på cafeet mittemot och drack kaffe...

En gång hade ikea en vanlig kaos-låda full med äggklockor nära kassan. Detta var innan snabbkassornas tid så jag och min bror hade bra med tid på oss att vrida äggklockor.

hahaha så elaka o så underbara ni e! :tummenupp

du skulle ju satt dem med ett litet intervall :fakta

:D:D

Vet inte vart jag minns detta från, youtube? jackass? nån film? .. anyway: Det spelades in svordomar på kasettband, med lång tystnad mellan svordomarna, sen gick de ut till allehanda affärer som sålde stereos typ ICA MAXI-style, i med kasettbandet, på med max volym och PLAY.. med lagom långa mellanrum kommer det FUCK... CUNT.... PISS... ekandes över affären..

EDIT: Fick mig förresten att tänka på "Urban Sports" på youtube.
T.ex. [YOUTUBE-ID]l8CEzILvtg8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Lånade en nyckel till polarens lägenhet av hans morsa, ställde om alla hans klockor, gick hem till mig och ringde och väckte honom och sa att jag bara kollade så han va uppe och på väg till jobbet kl 01.30 på natten när han skulle börjat kl 06.00. Det var vinter så han reagerade inte på nåt alls förrän han kom till jobbet och nattskiftet frågade honom vad han gjorde där mitt i natten. Han pratade inte med oss på flera dagar. :yoparty

Lånade en nyckel till polarens lägenhet av hans morsa, ställde om alla hans klockor, gick hem till mig och ringde och väckte honom och sa att jag bara kollade så han va uppe och på väg till jobbet kl 01.30 på natten när han skulle börjat kl 06.00. Det var vinter så han reagerade inte på nåt alls förrän han kom till jobbet och nattskiftet frågade honom vad han gjorde där mitt i natten. Han pratade inte med oss på flera dagar. :yoparty

:rofl hahahahah

Sätta genomskinlig tejp på låset när man vet att polaren kommer komma hem sketfull. Brukar ta ett tag innan vederbörande listar ut varför han inte får in nyckeln.

Haha, tillome elakare än när jag ställde om väggklockan o tjejens mobil o låtsades vakna till o skaka till henne o undra om hon inte hade börjat jobbet redan..
Hon började grina för hon trodde hon var ett par timmar sen till jobbet :D

Haha, tillome elakare än när jag ställde om väggklockan o tjejens mobil o låtsades vakna till o skaka till henne o undra om hon inte hade börjat jobbet redan..
Hon började grina för hon trodde hon var ett par timmar sen till jobbet :D
Också gjort den, högst impopulärt..

En kollega till mig var ganska seriös i sitt bus ...

[YOUTUBE-ID]uW8OFgkmy20[/YOUTUBE-ID]

Nu undrar jag hur mycket 310 000 ätpinnar kostar, eller hur man lyckas få tag i de gratis. Fan man skulle inte behöva diska bestick igen någonsin!

Jag hörde talas om några som fyllde en lägenhet med såna här frigolitchips som brukar användas som stötdämpning i kartonger.

Det höll tydligen på att gå illa då dom lade sig på diverse varma elektriska grejor och smälte fast.

Annars älskar jag att höra talas om såna här bus...

Sätta genomskinlig tejp på låset när man vet att polaren kommer komma hem sketfull. Brukar ta ett tag innan vederbörande listar ut varför han inte får in nyckeln.

Jag blev utsatt för ett tejpskämt en gång när jag var ung. Kom hem lite dragen och klev in i hissen. Tryckte upp mig till tredje våningen där jag bodde. När hissen kom fram så vände den omedelbart och åkte ner igen. Så höll det på några gånger innan jag upptäckte att någon tejpat in knappen för bottenvåningen. Till saken hör att jag hann bli åksjuk och spydde i hissen under mina resor upp och ner mellan våningarna.

Jag har tagit besticklådan och fyllt med vatten när alla bestick är kvar i, sen in i frysen. Det är skitpoppis dagen efter!

När exet stod och borstade tänderna med stängd dörr släckte jag ner hela lägenheten och gömde mig. När hon kom ut så ropade hon såklart, men inget svar... Sen hoppade jag fram och vrålade, men hon skrattade inte alls. Tjejer är bra konstiga :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman