Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TackNu när vi ändå är inne på ondska i allmänhet...
En jul när jag var ute och julhandlade så hittade jag en affär som hade en stor störtskyltning av... ÄGGKLOCKOR
Jag vred upp samtliga på nästintill maxtid (45min) handlade det jag skulle ha och sedan gick jag och satte mig på cafeet mittemot och drack kaffe...
Nu när vi ändå är inne på ondska i allmänhet...
En jul när jag var ute och julhandlade så hittade jag en affär som hade en stor störtskyltning av... ÄGGKLOCKOR
Jag vred upp samtliga på nästintill maxtid (45min) handlade det jag skulle ha och sedan gick jag och satte mig på cafeet mittemot och drack kaffe...
Nu när vi ändå är inne på ondska i allmänhet...
Lånade en nyckel till polarens lägenhet av hans morsa, ställde om alla hans klockor, gick hem till mig och ringde och väckte honom och sa att jag bara kollade så han va uppe och på väg till jobbet kl 01.30 på natten när han skulle börjat kl 06.00. Det var vinter så han reagerade inte på nåt alls förrän han kom till jobbet och nattskiftet frågade honom vad han gjorde där mitt i natten. Han pratade inte med oss på flera dagar.![]()
du skulle ju satt dem med ett litet intervall
![]()
Det blev det automatiskt, det höll väl på i 5 minuter ungefär!
Lånade en nyckel till polarens lägenhet av hans morsa, ställde om alla hans klockor, gick hem till mig och ringde och väckte honom och sa att jag bara kollade så han va uppe och på väg till jobbet kl 01.30 på natten när han skulle börjat kl 06.00. Det var vinter så han reagerade inte på nåt alls förrän han kom till jobbet och nattskiftet frågade honom vad han gjorde där mitt i natten. Han pratade inte med oss på flera dagar.![]()
Också gjort den, högst impopulärt..Haha, tillome elakare än när jag ställde om väggklockan o tjejens mobil o låtsades vakna till o skaka till henne o undra om hon inte hade börjat jobbet redan..
Hon började grina för hon trodde hon var ett par timmar sen till jobbet![]()
En kollega till mig var ganska seriös i sitt bus ...
[YOUTUBE-ID]uW8OFgkmy20[/YOUTUBE-ID]
Sätta genomskinlig tejp på låset när man vet att polaren kommer komma hem sketfull. Brukar ta ett tag innan vederbörande listar ut varför han inte får in nyckeln.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |