Oskyldiga små skurkstreck...

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Jaha,bara att ta ett sms-lån imorrn då och rigga........

*ringer "Baluba television" och bokar Settman.*
Baren, Bonde söker fru, Färjan ni kan slänga er i väggen !

Synd att det inte finns kådisar att plockan från hyllan själva :D

Det är ju så kul att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att handla ett paket bara för att. I förvirringen kommer det drabbade paret andå inte att reflektera över att man inte kan handla kådisar från hyllan i butiken.

Fast resliga gurkor och vaselinburkar finns ju i matbutiker! Det kan bli spännande när paret grävt sig ned till botten av kundvagnen och den kombon ligger där och ångar av åtrå.

"Mäh! Jimmy! Har du..."

Last edited:
sportbike: Så jävla rätt! Har själv vart med om "Jag har tappat min bokningskolv och MÅSTE verkligen tvätta!" Den tog jag bort och dagen efter hade någon granne bokat den tiden :)

Det är ju så kul att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att handla ett paket bara för att. I förvirringen kommer det drabbade paret andå inte att reflektera över att man inte kan handla kådisar från hyllan i butiken.

Fast resliga gurkor och vaselinburkar finns ju i matbutiker! Det kan bli spännande när paret grävt sig ned till botten av kundvagnen och den kombon ligger där och ångar av åtrå.

"Mäh! Jimmy! Har du..."
Vaselin ja, men gurka - då måste dom ha fantasin :D

Dom kommer nog ihåg vilka dagar som dom hade tänkt tvätta, så det blir nog inte så kul. Om du däremot kastar dom så kanske någon annan bokar den lediga tiden? Då blir det kul. :)

Har gjort det där en gång i mina yngre år. Blev så jävla förbannad så jag knycklade ihop de redan ihopknycklade lapparna ännu mer och slängde skiten. Satte dit mitt lås och hamnade givetvis i argumentation med hucklet som HADE tänkt tvätta där, inklusive hennes farsor/morbröder/farbröder och alla andra som hjälpte henne med tvätten och att odla saker på parketten i vardagsrummet.

Det slutade med att jag trodde de skulle jävlas med mig så jag fick sitta och vakta min tvätt i fyra timmar i tvättstugan. En fredagkväll.:död

Det finns filmjölk i två deciliters tetra pak, de är hyffsat lika gräddfilsförpackningarna, så ibland sätter jag ett paket filmjölk bland gräddfilen :busigt

En gång när jag glömt gräddfilen och skulle hämta det i efterhand höll jag på att ta filmjölken som jag själv ställt dit istället för gräddfilen :gnissla

Har gjort det där en gång i mina yngre år. Blev så jävla förbannad så jag knycklade ihop de redan ihopknycklade lapparna ännu mer och slängde skiten. Satte dit mitt lås och hamnade givetvis i argumentation med hucklet som HADE tänkt tvätta där, inklusive hennes farsor/morbröder/farbröder och alla andra som hjälpte henne med tvätten och att odla saker på parketten i vardagsrummet.

Det slutade med att jag trodde de skulle jävlas med mig så jag fick sitta och vakta min tvätt i fyra timmar i tvättstugan. En fredagkväll.:död

totalt fel dag att ta upp en fajt alltså :planering

Strongt gjort annars

Sådana saker är så in i he... roligt :D

Just samhällsexperimentet "tvättstuga" finns där hur mycket som helst att göra på.
Oftast finns det en gnäll-lista "det var dammkorn i tvättmedelsfacket, fy skäms" - osv. Man kan alltid kommentera dessa på valfritt vis. Tråkiga var att efter ett antal (idiot)förklarande påpekanden dog gnället ut:(
På vissa ställen sitter timern för torkrummet utanför, perfekt hämnd för dig som blivit bestulen på tvättid; Stäng av värmen.
mm..

Angående damstrumpor och liknande kan man alltid göra sig själv en otjänst i tvättstugan. Var nere och hämtade tvätt, tog in allt, sorterade upp allt, "hann" inte lägga in allt i garderoben innan damen kom hem.
-Du, vad är det här?
-Vaddå?
-De här stringtrosorna, de är ju inte mina.
-Va?
-Vems är de här?
-Vilka?
-De här stayupsen?

Naturligtvis hade jag fått med mig nån annans underkläder som människan satt upp på samma lina som vår. Fick förklara en del, men det gick bra till slut.
Tur man har en bra tjej, med vissa ex hade det slutat i katastrof.

Vissa bokningstavlor går att hak loss från väggen, sedan sitter låskläpparna med en stjärnskruv.

Någon natt skulle man smyga in i tvättstugan, haka ned tavlan och flytta samtligas bokningscylindrar till en dag tidigare, så att samtliga tror att dom har missat sin tid med en hel dag...

Sen kan man sitta och skratta åt dom som lufsar iväg till jobbet i mysbyxor i en veckas tid...

Ja, jag är ond innerst inne....

Vissa bokningstavlor går att hak loss från väggen, sedan sitter låskläpparna med en stjärnskruv.

Någon natt skulle man smyga in i tvättstugan, haka ned tavlan och flytta samtligas bokningscylindrar till en dag tidigare, så att samtliga tror att dom har missat sin tid med en hel dag...

Sen kan man sitta och skratta åt dom som lufsar iväg till jobbet i mysbyxor i en veckas tid...

Ja, jag är ond innerst inne....

Ha ha ha ska träffa Sportbike idag.
Kommer att ta med mig skruvdrAGAREN !:tummenupp

HAHAHAHA! :tummenupp Det är nog såhär världskrig startar...

Rekommenderar följande bok som faller ganska in i ämnet, bra magträning:

den+som+inte+tar+bort+luddet.jpg

För det mesta är Tant ond, men ibland så blir det deär lilla xtra-
Media Markt i Schwerin, Tyskland.
Bytte språk på alla GPS till svenska.

För det mesta är Tant ond, men ibland så blir det deär lilla xtra-
Media Markt i Schwerin, Tyskland.
Bytte språk på alla GPS till svenska.

Det där var en klassiker förr på mobiltelefonerna (innan menyerna blev ikonifierade) när någon lämmnade mobilen obevakad, att knappa sig igenom menyerna till "språkinställning" och välja Hindi, Persiska eller något annat som ingen i närheten kunde.

Jag lärde mig genvägen utantill på min telefon.

Meny 6 3 8 eller nåt sånt var det....

Har lämnat in RC bil på garantirep 2 ggr i mitt liv, båda gångerna har kontrollen´s gastrim varit inställd på maxvärde vid tillbakalämnandet. Första gången höll jag f-n på att bryta benet...

Nu när vi ändå är inne på ondska i allmänhet...

En jul när jag var ute och julhandlade så hittade jag en affär som hade en stor störtskyltning av... ÄGGKLOCKOR

Jag vred upp samtliga på nästintill maxtid (45min) handlade det jag skulle ha och sedan gick jag och satte mig på cafeet mittemot och drack kaffe...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!