Oskyldiga små skurkstreck...

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
En tant i min uppgång har hemtjänst som lämnar förnödighter till henne vid dörren.

Igår va det så passande att dom lämnat toapapper, vilket jag glömt köpa så jag lånade detta, men eftersom jag inte är någon tjuv ska ju detta lämnas tillbaka innan hon märkte det, så jag köpte ett 6 pack lambi och stälde istället för 4 packet willys ekonomi, muhaha förvirringen kommer bli total :rolleyes

En tant i min uppgång har hemtjänst som lämnar förnödighter till henne vid dörren.

Igår va det så passande att dom lämnat toapapper, vilket jag glömt köpa så jag lånade detta, men eftersom jag inte är någon tjuv ska ju detta lämnas tillbaka innan hon märkte det, så jag köpte ett 6 pack lambi och stälde istället för 4 packet willys ekonomi, muhaha förvirringen kommer bli total :rolleyes

Hahaha... Nu kommer ju hon aldrig kunna sluta med lambi och bli ruinerad...

En f.d kollega till mig utsattes för ett skurkstreck som tog hyfad skruv.
När han pluggade på universitetet jobbade han extra på ett behandlingshem. Han var i princip aldrig hemma.

En kväll ringde hans fru till jobbet och frågade:
-Har du N där?
Kollegan svarade: -N? Vilken N?
-Ja NN! sa frun
-NN?? Näää han har inte jobbat här på flera månader!
Frun slängde då på luren och när NN kom hem blev han inte insläppt i huset av den skogstokiga frugan. Han fattade ingenting till en början men efter ett tag lyckades han få en förklaring av frugan på vad som skett.

Det slutade med att han fick köra tillbaks till jobbet, det här var innan mobiltelefonerna var var mans egendom, och be sin kollega ringa hem till hans fru och säga att allt var ett skämt.:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman