Orminge motard

Testpilot

Yamaha
Gick med
4 Aug 2007
Hoj
FZ1-n 07
De här killarna kan ju verkligen köra hoj om man säger så:yoparty . Se o lär :tummenupp
(Hoppas det funkar. Har aldrig försökt mig på o lägga in en länk innan.)

[YOUTUBE-ID]XzQT_M1fpjI[/YOUTUBE-ID]

Last edited by a moderator:
Orm-Inge är inte att lita på...

SE OCH LÄR????
Du måste skämta:va
Inte konstigt att försäkringspremierna stiger och att fler unga tar efter såna här nötter och klotar eller i värsta fall dör.
Köra mot trafiken mm ger inte mig gåshud, tvärtom.
Nötter är milt sagt.:mad:

Oavsett hur snubben kör i trafiken så visar denna film att han har grym kontroll över hojen. Sen om du anser att det lämpligaste stället att utföra dessa stunts inte är i trafiken förändrar inte hur duktigt han är på att köra.

Kiss

Skön körning :)

Men jävlar vad nära han är att syna asfalten, när han impar på folket vid busshållplatsen :D

Som sagt en gammal klassiker som håller:) Har sett den massa gånger men jävlar va den bygger hojpepp varje gång!!

Jättesmart att köra på trottoaren...skitbra faktiskt!

Just det stället i Hammarby sjöstad finns det mycket småbarnsfamiljer med barnvagnar, skitbra om han hade mött en mamma med vagn där.
Jävla idioter!!!!

Ett äkta vårtecken i sann SH-anda!

När det dyker upp gamla filmer som ger upprörda diskussioner på forumet, då vet man att MC definitionen av vår är uppfylld! :tummenupp

Jättesmart att köra på trottoaren...skitbra faktiskt!

Just det stället i Hammarby sjöstad finns det mycket småbarnsfamiljer med barnvagnar, skitbra om han hade mött en mamma med vagn där.
Jävla idioter!!!!

Speciellt när de soelade in den filmen. Då kryllade det av...byggarbetare i de trakterna...

Det var tider det!

Vad heter den andra låten???

Shinedown - Burning Bright (Albumet heter: Leave A Whisper)

Och för att kommentera filmen, det är den bästa motardrulle jag sett. Har fortfarande kvar filmen på datorn sen jag laddade den första gången :tummenupp

Finns iofs några till som är i klass med denna, "dumheter på motard" är ju rätt skön å se på också.

Last edited:
Och för att kommentera filmen, det är den bästa motardrulle jag sett. Har fortfarande kvar filmen på datorn sen jag laddade den första gången :tummenupp

Yäääs, såg Orminge rullen igår faktiskt, hittade den på datorn och blev så SJUKT sugen på att åka motard, grym rulle :yoparty

(FINNS DE FLER I SAMMA STIL och Var hittar man dem?)

Jo, den är skön! Spelar ingen roll hur nere man är, den där blir man alltid på bra humör av. :)

Här har du två rullar som jag har gjort

http://www.youtube.com/watch?v=qcM1zqSYmqY

http://www.youtube.com/watch?v=EbZ8SfREzXA

**Edit**

Kan någon förklara för mig hur fan man lägger in en youtube länk så att filmen kan kollas på direkt i forumet? Får fan inte till det med denna beskrivningen...

Det är den siffer/bokstavskombinationen som är efter = som skall kopieras in mellan YOUTUBE-ID]HÄR!!! [/YOUTUBE-ID

Last edited:
Här har du två rullar som jag har gjort

http://www.youtube.com/watch?v=qcM1zqSYmqY

http://www.youtube.com/watch?v=EbZ8SfREzXA

**Edit**

Kan någon förklara för mig hur fan man lägger in en youtube länk så att filmen kan kollas på direkt i forumet? Får fan inte till det med denna beskrivningen...

Det är den siffer/bokstavskombinationen som är efter = som skall kopieras in mellan YOUTUBE-ID]HÄR!!! [/YOUTUBE-ID

[YOUTUBE-ID]EbZ8SfREzXA[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]qcM1zqSYmqY[/YOUTUBE-ID]

Jag gjorde precis som exemplet sa o då funkade det...

EDIT: det blev såhär: YOUTUBE-ID]EbZ8SfREzXA[/YOUTUBE-ID

Fan va skumt, tyckte jag gjorde precis så...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8