Orminge motard

Shagrath

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Lerum
Hoj
Yamaha R1 -99 KTM 450 -08
FAAAAAAAN, va ni gnäller!

UPPFÖR ER!



han e ju grym....

han har säkert ögon å sån skit!
 

super_motard

Shorty!
Gick med
17 Oct 2006
Ort
Hemma
Hoj
Rieju Smx| stunt nerox |
Detta är grejjer det :rolleyes: riktigt schysst åkning , älskar när han vänder sej om och tittar in i bilen <3
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
SE OCH LÄR????
Du måste skämta:va
Inte konstigt att försäkringspremierna stiger och att fler unga tar efter såna här nötter och klotar eller i värsta fall dör.
Köra mot trafiken mm ger inte mig gåshud, tvärtom.
Nötter är milt sagt.:mad:

HJÄÄÄÄÄÄÄLPP!!!!! VÅRA PRIMIER WAAAAH VAD SKA VI GÖRAA!!!!!:rolleyes:

Gå lägg dig...

Skön film
 

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
HJÄÄÄÄÄÄÄLPP!!!!! VÅRA PRIMIER WAAAAH VAD SKA VI GÖRAA!!!!!:rolleyes:

Gå lägg dig...

Skön film


haha det är såna där inlägg man ångrar sen när man blir äldre.. vet inte hur många såna jag hittade som jag själv skrivit här när jag var 125a-raggare. (hade dock annan användare då så orka inte söka efter det) :D
 

jacke25

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 660 SMC & Gixxer 1000 K4
SE OCH LÄR????
Du måste skämta:va
Inte konstigt att försäkringspremierna stiger och att fler unga tar efter såna här nötter och klotar eller i värsta fall dör.
Köra mot trafiken mm ger inte mig gåshud, tvärtom.
Nötter är milt sagt.:mad:

HJÄÄÄÄÄÄÄLPP!!!!! VÅRA PRIMIER WAAAAH VAD SKA VI GÖRAA!!!!!:rolleyes:

Gå lägg dig...

Skön film

haha det är såna där inlägg man ångrar sen när man blir äldre.. vet inte hur många såna jag hittade som jag själv skrivit här när jag var 125a-raggare. (hade dock annan användare då så orka inte söka efter det) :D

Och de är såna där inlägg som atlas skriver som man ångrar när man när man provat en motard:tungan Förresten tycker ja försäkring premierna på motarderna är helt ok:D
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
SE OCH LÄR????
Du måste skämta:va
Inte konstigt att försäkringspremierna stiger och att fler unga tar efter såna här nötter och klotar eller i värsta fall dör.
Köra mot trafiken mm ger inte mig gåshud, tvärtom.
Nötter är milt sagt.:mad:

jaja...
 

ansen

highlander
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Uppsala
Hoj
CBR600-såld Yamaha1000-såld Ninja900-kraschad Honda Fireblade-nuvarande
Här har du två rullar som jag har gjort

http://www.youtube.com/watch?v=qcM1zqSYmqY

http://www.youtube.com/watch?v=EbZ8SfREzXA


**Edit**

Kan någon förklara för mig hur fan man lägger in en youtube länk så att filmen kan kollas på direkt i forumet? Får fan inte till det med denna beskrivningen...

Det är den siffer/bokstavskombinationen som är efter = som skall kopieras in mellan YOUTUBE-ID]HÄR!!! [/YOUTUBE-ID



höjhöj.....det där e ju Uppsala....tyckte ja kände igen mig på första filmen :)
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Stämmer bra det, bodde i Stenhagen i ett år och i Salabacke i ett år. Behöver kanske inte berätta att det var ett liiitet lyft att flytta från stenhagen till salabacke..... Bara en sån sak som att slapp folk som använde hissen som toalett :rolleyes:
 

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
GSX1000R 03
Har sett den förut och kan bara säga... Idioti på hög nivå?:mad: Jag menaR Varför riskera sitt egna Och aNdras liv med alla dessa vansInnesfärder? Skulle du tycKt det varit kul om någon sladdat in i dig kanske? SNYGGT jobbat med att reta upp mig. Tycker inte det var bra KÖRT
 
Last edited:

willieboy

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2008
Ort
Falun
Hoj
Honda CRF 250R
Klart att vem som hällst ser att killen har skills! Så är det bara, Men hur fan kör dom egentligen. Kör mer lagligt nästa gång grabbar. MINST lika roligt och MYCKET säkrare för er. Jag vill ju fortsätta och se på sånnahär shysta rullar innan någon dör.
 

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Ort
Uppsala/ Sthlm
Hoj
450 EXC, Monkey K1

Goa rullar som fan! 2 min in i filmen påminner mig om sommaren -07. Jag körde nämligen på samma väg på slangen och plötsligt ser jag en kvinnlig polis som står utanför sin radiobil och ger nån slags bot åt en bilist till vänster om mig. Observera att jag i princip tittade henne i ögonen i skapligt för hög hastighet på bakhjulet. Kändes jävligt skumt! Höll full trottle och bort från de större vägarna ;)

Åååh sommar sommar sommar :D
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Klart att vem som hällst ser att killen har skills! Så är det bara, Men hur fan kör dom egentligen. Kör mer lagligt nästa gång grabbar. MINST lika roligt och MYCKET säkrare för er. Jag vill ju fortsätta och se på sånnahär shysta rullar innan någon dör.
Roligt att köra lagligt, då får de allt ta och sälja hojar med endast 1växel, men å andra sidan kan man göra massa dummt på den med.
Seriöst förespråkar man att köra lagligt borde man seriöst byta forum!
 

Pips

Guest
Gillar verkligen första halvan på filmen, musiken, miljöerna åkningen.. :tummenupp Ser ut som om killen som kör först har lite bättre koll på hojen, medans kamera hojen kör relativt riskfritt..

Andra halvan spårade det ur lite mer, yvigare manövrar, inte alls samma kontroll samt wtf gör kamera hojen!?? :D Underbar film dock.. dags för en Nacka/Orminge 2? :)
 

willieboy

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2008
Ort
Falun
Hoj
Honda CRF 250R
Roligt att köra lagligt, då får de allt ta och sälja hojar med endast 1växel, men å andra sidan kan man göra massa dummt på den med.
Seriöst förespråkar man att köra lagligt borde man seriöst byta forum!

MER lagligt... Självklart fattar jag att ingen biker här, inte jag allefall kör 110% lagligt på en sporthoj... Men man får väl för fån vise lite hänsyn för andra trafikanter. :yoparty
 
Last edited:

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Goa rullar som fan! 2 min in i filmen påminner mig om sommaren -07. Jag körde nämligen på samma väg på slangen och plötsligt ser jag en kvinnlig polis som står utanför sin radiobil och ger nån slags bot åt en bilist till vänster om mig. Observera att jag i princip tittade henne i ögonen i skapligt för hög hastighet på bakhjulet. Kändes jävligt skumt! Höll full trottle och bort från de större vägarna ;)

Åååh sommar sommar sommar :D

Hahaha, härligt med lite sommarflashbacks :tummenupp Har faktiskt en oredigerad film där jag möter polisen på bakhjulet i uppsala, kameran sitter på bakskärmen och är riktad bakåt. Men tyvärr går mötet så fort att man knappt hinner se polisbilen, dom körde över i min fil så jag blev tvungen att möta dom på bakhjulet ute i vägkanten.

Då blev det också full gas därifrån kan jag lova :rolleyes:
 

Nut's

BADASS MOTHERFUCKER
Gick med
11 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW S1000rr
Hahaha, härligt med lite sommarflashbacks :tummenupp Har faktiskt en oredigerad film där jag möter polisen på bakhjulet i uppsala, kameran sitter på bakskärmen och är riktad bakåt. Men tyvärr går mötet så fort att man knappt hinner se polisbilen, dom körde över i min fil så jag blev tvungen att möta dom på bakhjulet ute i vägkanten.

Då blev det också full gas därifrån kan jag lova :rolleyes:


Hehe inte alltid man får med sånt på film :tummenupp ...
lust att dela med dig?
 

Tommy.exe

Guest
Har sett den förut och kan bara säga... Idioti på hög nivå?:mad: Jag menaR Varför riskera sitt egna Och aNdras liv med alla dessa vansInnesfärder? Skulle du tycKt det varit kul om någon sladdat in i dig kanske? SNYGGT jobbat med att reta upp mig. Tycker inte det var bra KÖRT



haha.. kul :)
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top