Ordentlig uppläxning av kaxig tonåring...

Ja, det var verkligen mycket pedagogiskt och så väldigt amerikanskt.

Speglar deras utrikespolitik i ett nötskal dessutom :)

Pedagogisk som en snigel skulle jag vilja säga :dummer
Den typen av vendettor ger pappan en stund av ventilpys och kanske också en
känsla av att han har situationen under kontroll. Men för barnet blir detta endast
ett trauma som i bästa fall stärker den rebelliska inställningen till föräldrar och vuxna.
Är det de här situationerna en förälder vill att det egna barnet ska fundera över när
barnet är i medleåldern och utvärderar hur dess personlighet formats?

Last edited:
Ja, det var verkligen mycket pedagogiskt och så väldigt amerikanskt.

Speglar deras utrikespolitik i ett nötskal dessutom :)

Det finns inget problem som inte går att lösa med en pistol! :mattias

PS
Och har man någon som städar åt en är det OK att slänga cigarettfimpar och papperskräp på gräsmattan.
DS

Last edited:
Går det inte att lösa med en pistol, så går det att lösa med en STÖRRE pistol. :yankedodeldoo

hehe ok... har en dotter på snart 10.. klart dom kan va jobbiga o förjävliga men tror inte det där kommer hjälpa:P kanske lite o ta i:) men roligt va det:tungan

Han hittade det för att han snokade i hennes dator när han fick chansen.
Som jag ser det har han förbrukat sin förtroende även om det dottern gjorde var rätt illa. :huvet

coolt , han har "exploding hollowpoint bullets" .... vilken sopa :lol
det enda dom kulorna gjorde var att kosta mera samt göra ett lite större hål i marken , han hadde likagärna kunnat köp sketna FMJ på K-Mart för en tredjedel av priset och gett sin dotter överskottet :tummenupp

exploding bullets ... :rolleyes: , vet man inte vad man matar sin 45'a med så ska man fanimej inte skjuta den heller :4skrika

En fullvuxen karl som förväntar sig att en fjortis med hormonattacker, obskyra gruppdynamiker i sin skola, som antagligen skär sig i armarna för att hon tycker hon är för fet, ful, smal, fräknig, etc ska vara på samma mentala våglängd som honom ska inte hantera vapen. Han kan ju tolka ett "Ursäkta vad är klockan" som mordhot...

Nu har han nog förseglat hennes kommande år i skolan som hackkyckling så visst lär hon få det tuffare..

Han spöade IAF inte sin dotter med bältet som domaren som nyss blev uthäng på youtube.

Amerikansk konflikthantering... :huvet

Han hittade det för att han snokade i hennes dator när han fick chansen.
Som jag ser det har han förbrukat sin förtroende även om det dottern gjorde var rätt illa. :huvet

Helt rätt hon verka vara en satmara. Föräldrar ska hålla koll i deras datorer tycker jag så de hittar alla deppiga tonåringar och vi kan rädda många lokförare från en tragedig.

Lugna er lite, har man inte respekt för sina föräldrar så ska man fan inte belönas med datorer, telefoner osv.

Som han själv säger så spenderade han nästan en hel dag åt att fixa hennes dator och så har hon nerver att skriva skit om sin familj offentligt dagen efter.

Hon är skör, känslig och kommer att bli ärrrrad resten av livet... Det är inget vinglas ni uppfostrar, LUGNA ER!

Jag tycker man har rätt till ett privatliv även om man inte är myndig. Snokande föräldrar slutar nog bara med att barnen håller det inom sig istället.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026