Var är fotot taget?
Zabljaks nationalpark i Montenegro, på berget vid namn "Bobotov kuk". Ja jag flinade lite när jag läste det namnet första gången.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var är fotot taget?
Ser att Buellen inte precis fått folkets jubel i tråden. Är den verkligen så kass eller bara ovanlig? Eller får jag spö av bandidos-banditerna nästa gång jag kör förbi Helsingborg?
Såg faktiskt en XR1200 på blocket häromsistens... Skall kolla upp. Mångas input pekar alltså mot KTM690 - den där modellen med hacke hackspettnäbben, är den nåt att ha? Går för bra priser tycker jag...
Såg faktiskt en XR1200 på blocket häromsistens... Skall kolla upp. Mångas input pekar alltså mot KTM690 - den där modellen med hacke hackspettnäbben, är den nåt att ha? Går för bra priser tycker jag...
yamaha xt660x å dom är nästan gratis å passar gubbar som oss.
Vad du än gör köp inte en Buell Xb9! Köpte en XB12SS för att det var en hoj jag alltid velat ha och tycker den ser grym ut, men så hemskt tråkig motor! sålde den efter ett par månader bara. Och svårsålt är det med!!
Däremot sålde jag min MT-09 för ett tag sen pga att ville ha en hoj som passade in i mitt liv bättre just nu, men hade jag haft råd hade jag haft den kvar också! Roligare hoj har jag inte ägt! Rekommenderas starkt!!
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|