Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Redan skummat den! Tack ändå.P@trik skrev:
Nicke skrev:Jag gjorde LASIK i januari 2000. Kostade då 24000 för båda ögonen på http://www.globeneyeclinic.se/. Jag vet ca 10 personer som gjort det på olika kliniker varav en är missnöjd och de har försökt allt för att korrigera utan resultat. Kanske inte så roligt. Jag själv är mycket nöjd efter 5½ år. Väldigt skönt att slippa tjorva med linser och glasögon.
Gör det för guds skull inte utomlands... Ögon kan läka olika vilket innebar att de lyfte fliken och "lasrade" nån sekund till efter sex veckor för att fixa till vad jag upplevde som lite dubbelseende på högerögat. Kul om jag gjort det billigt i USA eller Thailand...
Strongliquid skrev:Upplever du nån ändrad ljuskänslighet eller försämrat mörkerseende?
oFFkeFF skrev:

Halogen skrev:Jag ser också små stjärnor runt ljuskällor när det är mörkt. Detta är alltså inte normalt? Har varit så så länge jag kan komma ihåg och jag har inte direkt tänkt på det föräns nu.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |