Operation bantning

Idag så byggdes det på avgassystemet.

Och dom andra sakerna har inte kommit än.

Du hade fått testa om du hängt på till Smc kursen:arsele


:tummenupp Ska bli kul att se den!

Nja, har svårt att se mig som instruktör.......... :)
 
Så då var avgas systemet färdig byggt:yoparty

Blev sjukt bra.
Svalan är kung på att svetsa:tummenupp :krama

Blev väldigt maffigt ljud:)
Nu ska man bara kolla så det klarar ljud kraven innan den bänkas:banana
 

Bifogat

  • avgasinnan.jpg
    avgasinnan.jpg
    53.4 KB · Visningar: 52
  • bort.jpg
    bort.jpg
    58.5 KB · Visningar: 64
  • klart.jpg
    klart.jpg
    65.2 KB · Visningar: 66
  • avgasklar.jpg
    avgasklar.jpg
    64.7 KB · Visningar: 73
Last edited:
Nu går man bara och väntar på nästa paket sen är det dags att lacka henne :)

Nu ska man bara välja....... jisses
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    94.5 KB · Visningar: 48
  • 3.jpg
    3.jpg
    95.4 KB · Visningar: 44
  • 4.jpg
    4.jpg
    95.3 KB · Visningar: 41
  • 6.jpg
    6.jpg
    95.4 KB · Visningar: 49
Last edited:
jaså du rev bort katen, då våger jag kanske oxå riva bort min på gsx-r 750´n berätta när du har testad ljudnivån. innan jag sätter kapen i min

Sådan info kostar ;)

Ps på min sitter katten i rören, klumpen är nog någon form av ljud dämpare eller bar last.:D
 
Känns bara som det blir för lite rött om man kör tvåan.
Och nu pratar jag om färg här inget annat.
 
Är du säker att den burken inte kommer ta i vid o doserade H-kurvor? Tänk på att fjädring går ihop 2 cm enbart vid vid normalt tryck och ca 3 cm vid kurvtagning. Har du lagt hojjen ner i 50gr vinkel och kollat? Varför jag frågar, är att mitt system som vi byggde om på kawwan tog i, i vissa kurvor.

Jag kan givetvis ha fel, men kolla om du inte gjort det.
 
Är du säker att den burken inte kommer ta i vid o doserade H-kurvor? Tänk på att fjädring går ihop 2 cm enbart vid vid normalt tryck och ca 3 cm vid kurvtagning. Har du lagt hojjen ner i 50gr vinkel och kollat? Varför jag frågar, är att mitt system som vi byggde om på kawwan tog i, i vissa kurvor.

Jag kan givetvis ha fel, men kolla om du inte gjort det.

Jag hoppas det ska funka då det är samma placering som orginalet.

Röda sifferbottnar för rookies din amatör

Du ditt gamla määhäää jag ska inte ha några siffror på hojen:arsele

Min talang duger inte till tävling just nu så det blir träna träna träna.

Men jag ska påminna dig om det när du står som meck slav sen och fixar med min hoj när jag tävlar:hihi :krama
 
Last edited:
Är du säker att den burken inte kommer ta i vid o doserade H-kurvor? Tänk på att fjädring går ihop 2 cm enbart vid vid normalt tryck och ca 3 cm vid kurvtagning. Har du lagt hojjen ner i 50gr vinkel och kollat? Varför jag frågar, är att mitt system som vi byggde om på kawwan tog i, i vissa kurvor.

Jag kan givetvis ha fel, men kolla om du inte gjort det.
Det är lugnt Zilver, i bollhavet tar allt i, ett avgassystem mer eller mindre.... :hihi
 
Så då var avgas systemet färdig byggt:yoparty

Blev sjukt bra.
Svalan är kung på att svetsa:tummenupp :krama

Blev väldigt maffigt ljud:)
Nu ska man bara kolla så det klarar ljud kraven innan den bänkas:banana

hej ser snyggt ut jag tycker om sånt som väger lite MEN jag ser inte att ni åter annvände lamda sondens gänga för åter montering eller ska du annvända någon anan styr box där lamda inte behövs MVH Tommy
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top