Onsdagsträning på Åsen

valmers skrev:
Tänkte ha dig som chefsmek, och systern som hospitality manager. Ni behöver inte göra något, eftersom jag som teamchef kommer att ålägga gammelfetto att göra allt. Bra va?
För i h-e valmers, inte Apstruten som chefsmeck :mad:

GSXR1100R skrev:
För i h-e valmers, inte Apstruten som chefsmeck :mad:

Käft på're där inne! :fatta! Fortsätt smörja upp däcken med den där svarta sörjan istället, så de glänser så där fint.

Vilken är bästa vägen från Göteborg? /Mike[/QUOTE skrev:
E20 upp till Mariestad. Vänster mot Mora efter Euroshell. Höger mot Karlskoga Efter Gullspång. I Rondellen i Karlskoga 3e till höger. Och sväng INTE där det står Gälleråsen utan 2 avftarter senare.

Last edited:
abstruse skrev:
Under Bike Week alltså?

Passar bra, sis och jag ska försöka ta oss upp då. :tummenupp
Sedär ja, då har vi ju chefsmek och hospitalitytjej i teamet. Team The Botten is Nådd featuring the EMR Network laddar upp hemma hos mig dagen innan (fredag). Välkomna.

valmers skrev:
Tänkte ha dig som chefsmek, och systern som hospitality manager. Ni behöver inte göra något, eftersom jag som teamchef kommer att ålägga gammelfetto att göra allt. Bra va?

Jävla tur med gammelfettot där. Hade du inte stått med den garderingen så hade det ju verkligen gått helvete med skruvandet om det regnar.

"Ni ska väl inte köra när det regnar!!! :skrämd ..."

Är det torrt så står det ju ia någon bredvid hojen när det går åt h-e med skruvandet...

Gaaah!! Vart kom den legenden ifrån? Får vi se dig nånting uppe på Åsen under BW eller?

Chrille skrev:
Jävla tur med gammelfettot där. Hade du inte stått med den garderingen så hade det ju verkligen gått helvete med skruvandet om det regnar.

"Ni ska väl inte köra när det regnar!!! :skrämd ..."

Är det torrt så står det ju ia någon bredvid hojen när det går åt h-e med skruvandet...

Don Quixote skrev:
Gaaah!! Vart kom den legenden ifrån? Får vi se dig nånting uppe på Åsen under BW eller?

Både Jocke och Chrille i en och samma tråd! Håller SH på att vakna till liv?

Jag hoppas och tror att jag kommer vara närvarande båda tävlingshelgerna. Då ska ni få se på läktarexpertis och kaffedrickande!!

McB skrev:
Hördu, jag har faktiskt KÖRT på Gelleråsen. :fatta!

Jepp, det har han!

...framåt eftermiddagen återfick han normal ansiktsfärg och slutade mumla att "Klockor är allt rätt kul ändå...."

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back