Onsdagskörningstråden

Hej
Jag jobbar fram till 2030.... vet ni ungefär vart ni ska så man kan ansluta herrskapet runt den tiden...blir det norr eller söder?

//KIM

Hej
Jag jobbar fram till 2030.... vet ni ungefär vart ni ska så man kan ansluta herrskapet runt den tiden...blir det norr eller söder?

//KIM

Vaxholm är väl lämpligast, alt. inne i stan (donken svea), lite beroende på när du kommer iväg. Om du ska joina oss, dvs.

tänkte joina er

Har aldrig åkt med på likande förut men är sugen, Tänker eventuellt joina er i dag, slutar jobbet 19.00 i solna.

när räknar ni med att vara i vaxholm?

Har aldrig åkt med på likande förut men är sugen, Tänker eventuellt joina er i dag, slutar jobbet 19.00 i solna.

när räknar ni med att vara i vaxholm?

Beror lite på när vi kommer iväg, trafik, antal hojar m.m., men säg runt 19.30.

ok då är ni kanske vid donken runt ca 20.30? Hur vet jag att det är er grupp? ska jag kolla efter någons reg nr?

Något sådant.

Lättast att hålla utkik efter någon Styrfartare. Stort tryck på ryggen; Styrfart MC STHLM. :tummenupp

Något sådant.

Lättast att hålla utkik efter någon Styrfartare. Stort tryck på ryggen; Styrfart MC STHLM. :tummenupp

ok, då gör jag ett försök att sluta upp med er vid donken på sveavägen:)

Håller utkik efter "kompressor-kim" Kommer du ha någon tröja med tryck på dig? tänkte eftersom vi båda antagligen sluter upp vid donken:)

Last edited:
Jag ska försöka komma jag med.Sist jag var med på onsdagskörningen så gick det alldeles för för fort mig,men då hade jag haft körkort i 5 dagar.Nu har det gått ca 3 veckor.Så jag gör ett försök till:tungan

Jag ska försöka komma jag med.Sist jag var med på onsdagskörningen så gick det alldeles för för fort mig,men då hade jag haft körkort i 5 dagar.Nu har det gått ca 3 veckor.Så jag gör ett försök till:tungan

Blir lugnt tempo; på öppna körningar ska ALLA vara välkomna oavsett om de är snabba, långsamma, nya, gamla, med eller utan skjuts.

Hmm!

Havremoppen rastad för dagen - CHECK!
R1:an står på trottoaren utanför butiken - CHECK!
Hittar till McDonalds svea - CHECK!
Gillar att köra gata i lugnt tempo - CHECK!

Back