Onsdagskörningstråden

BusAnna, på onsdagar och torsdagar är jag alltid sugen på att köra hoj.
Vad sägs om torsdag? Jag lägger upp en körning i "Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo" delen. Den brukar ju avgå på torsdagar så kolla där och anmäl dig.

Torsdag! kilar genast in i andra tråden!
:banana

Ingen som vill åka söder om stholm? Typ bulten/rosen, skogis, tyresö/haninge etc.

Jag följer gärna med på någon körning då jag inte har folk att åka med :) Det blir inga bombarrepor för min del så tempot blir normalt.

Vore kul med lite mer tjejer i gruppåket:tummenupp

förövrigt är jag ledig dagtid osckå.

Jag följer gärna med på någon körning då jag inte har folk att åka med :) Det blir inga bombarrepor för min del så tempot blir normalt.

Vore kul med lite mer tjejer i gruppåket:tummenupp

förövrigt är jag ledig dagtid osckå.

Jag har tjejen med på hojen idag de måste väl räknas! :)
vi kommer möta upp med Pippi vid Mcboden(lindhagensplan 45 www.mc-boden.se ) och försöka komma iväg vid 1730 tiden, kan hända att de blir rosen idag men riktning och vägar bestäms oftast inte förräns på samlingarna. är vi sugna på glass så köper vi de med :tummenupp

Tempot för oss kommer bli lagom .. inget bombande idag

Tänkte försöka hänga på idag med bara jag kommer bort från jobbet. Så samling denna onsdag är alltså 17.30 MC-boden? eller var det bara ngn "församling"?

Tack till alla medåkare för en trevlig tur och ett stort tack till alla poliser som håller ordning på våra väger :krama

Tack till alla medåkare för en trevlig tur och ett stort tack till alla poliser som håller ordning på våra väger :krama

jaa man kunde åka slalom mellan blåljusen igår .. jävlar vilket hålligång.

de som fick en pratstund igår förtjänade de nog, de va ju inte direkt så att polisen gömde sig!

trevlig runda rosen har alltid haft bra fika!
Fighter synd att vi missade dig :( måste vart på de berömda

Jag hoppade den tidiga morgonkörningen från donken i väsby men åker gärna en sväng därifrån kl 13.00 om nån är på? Blir Roslagsvägar

Kan också tänka mig en sväng om det torkar upp/ blir lite varmare framåt dan.

Drar ut om en halvtimme om någon annan ämnar dra ut..

Hur funkar detta med onsdagsåka är de som "alla" pratar om "onsdagsbus"??

är sjukt sugen på att åka är de fler från Södertälje som sak iväg?

Drar ut norröver onsdag. Vanliga repan ut till Vaxholm (Arninge-Gillinge-Brottby-Åkersberga-Svinninge-Bogan/Vaxholmsvägen-Vaxholm), därefter beroende på väder och vind. Öppen körning, vilket betyder lugnt tempo och att alla är välkomna oavsett hoj eller erfarenhet. Samling 18 McD Svea. Avfart 18.15. Kan tidigarelägga om så skulle önskas.

Repa idag igen om vädret tillåter. Bara att joina.

18 donken svea vid väder. Norrepa i lugnt tempo, så alla kan joina. Siktar på att dra 18.15.

Back