Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha nu har ännu en kanonrolig hojdag nått sitt slut, hemresan gick iallafall bra. Nu är det bara att gå och sussa.![]()
Tack för en trevlig styrning idag, det var lite trevligare än vanligt... men det kanske har med hojen att göra.
Nu är det bara hoppas på lika bra väder nästa onsdag så det blir i alla fall en onsdagsrunda till innan vintern kommer.
Coolt att du kör 35 mil transport bara för att vara med på en Onsdagskörning.
Tack för en trevlig styrning idag, det var lite trevligare än vanligt... men det kanske har med hojen att göra.![]()
Tack för en trevlig styrning idag, det var lite trevligare än vanligt... men det kanske har med hojen att göra.![]()
Men gubben, vi vet ju alla att det var för att jag var där.. Det är okej, du får säga det.. haha..![]()
Du träffade ju och pratade med mej!![]()
Närå, jag kan förstå känslan...Najs Bajk!
![]()
Men gumman... för lite hångel för att det skulle vara din förtjänst.![]()
...och kul att få lite ansikten till inläggen här!![]()
Är det verkligen något att eftersträva?Vi får behålla hjälmarna på i fortsättningen.
![]()
Är det verkligen något att eftersträva?Vi får behålla hjälmarna på i fortsättningen.
![]()
![]()
Glöm inte mörkt alt. spegel visir, så här kan det ju inte fortsätta att man blir igenkänd.. inte okej!![]()
Synd bara att man inte ser något själv när man kör spegelvisir. Men det kanske är en bra sak?!![]()
Med tanke på att du starkt påminner om en liten Bömisk korpral med storhetsvansinne innan du drar av dig vurpollonet och visar hela din beväxtlighet i fejset så, ja.
F.ö. har jag alltid drömt om att bli världsdiktator. Jag börjar med gruppkörningar där jag oemotsagt kan öva min hesa preussiska accent, inför en redan indoktrinerad publik.
Stackars liten. bara för att du idag saknar hårbeväxning betyder det ju inte att det alltid kommer vara så. Strax innan du tappar mjölktänderna så kommer det nog att växa ut en liten söt guldlock på dig också skall du se.
F.ö. har jag alltid drömt om att bli världsdiktator. Jag börjar med gruppkörningar där jag oemotsagt kan öva min hesa preussiska accent, inför en redan indoktrinerad publik.
Då vill vi se dig på en tysk hoj, gärna med sidovagn, nästa onsdag.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |