Onsdagskörning 15/9, McDonald's Upplands Väsby

Har för avsikt att dyka upp, som vanligt. Kan leda en grupp om det behövs.:tummenupp:)

Ekonomiskt oberoende??!!! Jag kommer också, tjing för att åka med Nilax!! :tuttar:tuttar

PS!! Slinkor iklädda skinnställ får inte åka i vår grupp!

Last edited:
Ekonomiskt oberoende??!!! Jag kommer också, tjing för att åka med Nilax!! :tuttar:tuttar

PS!! Slinkor iklädda skinnställ får inte åka i vår grupp!

Tur att man köpt textil då.. Babe, så lätt blir du inte av med mig... :krama

Vill Piff och Puff vara snälla och lugna ner sig. Jag tror att Daddy Cool (nilax) klarar av att ta hand om er båda...och sitt inte och stirra så hårt på nilax bak att ni bromsar omkull er igen.:ajjabajja

[YOUTUBE-ID]CLVGWclN7kU[/YOUTUBE-ID]

Nu ska jag åka till jobbet. Se till att sköta er medans jag är borta, hitta inte på en massa dumheter och låt inte spammet stiga över öronen(eller gör det för all del). Vi ses ikväll, puss puss och hej då!

Kontrar med en klassiker av vår musikmaestro Sigge Furst.
[YOUTUBE-ID]sM9d5ugTeG4[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jaha, då tog man hojen till jobbet BARA för att åka med er ikväll, fy fan va blött det var.. Men men, vad gör lite regn..

Blött på vägarna men det ser inte ut att regna... och det skall klarna upp framåt dagen, kan nog bli riktigt skoj det här. :)

Så kommer Nilax och BusAnna åka och hålla handen? Kommer _Sanna_ köra bakom och fota det hela? Kommer Carnivore lägga nya hojen? Kommer Ragge köra ifrån sin egna grupp? Kommer Clossen?

Många frågor, men det finns bara ett svar... BE THERE OR BE FYRKANT! :yoparty

Skitväder i norrort nu på morgonen men det skall tydligen ordna sig vid lunch. Ni som tog bågen till jobbet i blötan i morse kommer inte att bli besvikna

Regnet har klivit på lite i styrka här i Akalla...

Men men, det är utlovat regn under morgonen men att det skall avta under förmiddagen.

Regnet har nu avtagit i Sollentuna. Väderradarn antyder att skitvädret har passerat. Med lite tur får vi nytvättde torra vägar ikväll.

Last edited:
Jag kommer om det inte regnar, vilket det faktiskt inte ser ut att göra.
Men får jäkligt svårt att hinna till 17:40, ska försöka med det kan bli på hittefåret...
Tyresö - Väsby på 40min i pendlingstrafik med KK i behåll, kan bli svårt.
Jag har full förståelse om ni inte vill vänta.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra