Onsdagskörning 15/9, McDonald's Upplands Väsby

Men har den här tråden förvandlats till fäjjsbokk eller? Här är det torrt/blött/onsdag/söta barn/tråkigt på jobbe.

Allt annat än hällregn är ogiltig ursäkt. Utom för mig då som inte kommer hinna till väsby. Men jag kommer va först på Donken, hajja!! :yoparty

Men har den här tråden förvandlats till fäjjsbokk eller? Här är det torrt/blött/onsdag/söta barn/tråkigt på jobbe.

Allt annat än hällregn är ogiltig ursäkt. Utom för mig då som inte kommer hinna till väsby. Men jag kommer va först på Donken, hajja!! :yoparty

Bangis!!:gnissla Försök inte få oss att tro att du jobbar. Vi vet bätte.:7peta :)

Jag kommer om det inte regnar, vilket det faktiskt inte ser ut att göra.
Men får jäkligt svårt att hinna till 17:40, ska försöka med det kan bli på hittefåret...
Tyresö - Väsby på 40min i pendlingstrafik med KK i behåll, kan bli svårt.
Jag har full förståelse om ni inte vill vänta.

Brukar ta 30-35 minuter för mig, utan att bryta allt för många trafikregler förutom kökryssning och lite vägrenskörning om det behövs....

SOOOOOL!!!!! =)

Fan Anna fick du kalla fötter bara för att du inte fick ha Nilax för dig själv o papparazzi ska med?? Jag lugna dig med o säga att jag har ingen kamera med!

Blå himmel och sol på Södermalm. Kommer det finnas någon långsam grupp om man skulle hinna till 1730?

Haha, jag tror jag såg dig på Rosen en gång, men jag vågade inte gå fram å fråga; Eru geggamoja eller?? Tänk om det inte var du, man hade fått en propp. =)

Pledians skulle nog leda en sådan.

Hmmm, men är den verkligen långsam? Såg att farmor skulle köra i den gruppen, låter inte som slowmo?

Last edited:
Hmmm, men är den verkligen långsam? Såg att farmor skulle köra i den gruppen, låter inte som slowmo?

Inte hon som är gruppledare mig veterligen och då är det inte hon som sätter tempot.

Jag kan leda en lugn grupp. Kan nämna att lugnt tempo betyder inte meskörning, vi körde hyfsat inspirerat sist! :)

Bara det blir avslut på McD Sveavägen den här gången. ;)

Last edited:
Enligt en person som körde i min grupp förra lördan så var tempot jämförbart med att åka längre bak i en medelgrupp. Vi kör helt enkelt med lite bredare marginaler och inga brutala hastigheter i överlag (även på raksträckor). Alla kommer att kunna hänga med.

Carnivore: Åker till donken om någon i gruppen (utöver mig) är intresserad av att dra dit efter körningen. Sist ville alla åka hem.

Last edited:

Hallå.. Om tant kunde sluta surfa sporthoj på arbetstid kanske hon hinner till väsby...

Nån som åker från city o vill göra sällis upp till norrland??

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra