Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för ett skönt gazz, även om det blev en liten extra svängom där på slutet!![]()
Tack alla för ett trevligt gazz i kväll. samt turen efteråt till Beachen vad den nu hette.![]()
De blev ingen svängom, det var planerat![]()
Glömde tacka swish för den lilla stenskottssrundan också måste nog kolla lampan i morgon också tack.![]()
Här är länken till uTrack som du med cbr:en fråga om. http://utrack.crempa.net/
uTrack klarar dock inte av rutter om du har planerat någon sådan.
Jag använder själv GPS Visualizer istället.
Semester planerar man, vi gazzar
Sen har man nog inte tid att titta på en gps under ett gazz.![]()
Fick även lite motion när jag hjälpte till att springa igång en hoj![]()
PS: Sajklan, PAX är inte högst, spegel är högre och det slutgiltliga!! Jag stötte på en bunke 5 åringar igår, alla höll med mig!!![]()
Du är helt ute o cyklar, Pax o spegel är fortfarande två olika lekar
Jag kör bara med PAX och inget annat, så get use to it hahhahah
Sökte på Wikipedia och hittade detta, spelregler för pax observera den sista raden i "Interjektion"![]()
Föresten verkar du ha missuppfattat reglerna, man kan bara paxa för att få något / få göra något, inte tvärt om... dvs, företräde att få hålla i det, inte företräde att slippa![]()
hahhahahhaha din jävla mupp *asg*
Nähh jag vet att man bara kan paxa saker, det är ju det jag görjag paxar en sak SOM du får göra
det är våra vuxen regler... istället för jag vågar, vågar du...
Hahaha, nädu! Du sa att jag skulle höra med vilka 5 åringar som helst om reglerna och det gjorde jag!!
Då någon fick för sig att lägga in felaktig information på Wikipedia, så kommer här en uppdatering med vad den korrekta information egentligen borde vara.
"Interjektion [redigera]
pax
* uttal: /paks/
1. (barnspråk) uttalat anspråk på rätten att ha företräde till något; även som substantiv med "ha" eller "få"
Pax för soffan!
Jag har pax på sängen vid fönstret!
Man kan dock vända på pax genom att säga spegel till den andre.. EJ HENRIKSSON PÅ SPORTHOJ SOM HAR SKRIVIT DETTA"
antagligen bara om man säger stjärnstoppJag vill inte lägga mig i er fina diskusion men om den ena säger pax och den andra inte hör, räknas det fortfarande då?![]()
PS: Sajklan, PAX är inte högst, spegel är högre och det slutgiltliga!! Jag stötte på en bunke 5 åringar igår, alla höll med mig!!![]()
Du tycker inte att det är liiiiite lågt att stöta på 5-åringar, och dessutom med raggningsrepliken "ska vi leka pax?"![]()
Du tycker inte att det är liiiiite lågt att stöta på 5-åringar, och dessutom med raggningsrepliken "ska vi leka pax?"![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |