Onsdagsgazzet™ 8/7 - OBS ESLÖV

Tack för ett skönt gazz, även om det blev en liten extra svängom där på slutet! ;)

Tack alla för ett trevligt gazz i kväll. samt turen efteråt till Beachen vad den nu hette.:confused::tummenupp

Tack allihop för idag ;) var skitroligt att få gazza lite, sen toppen över i:et var kvällsdoppet och maten på MAX :tummenupp

Tack för ett skönt gazz, även om det blev en liten extra svängom där på slutet! ;)

De blev ingen svängom, det var planerat :fakta

Tack alla för ett trevligt gazz i kväll. samt turen efteråt till Beachen vad den nu hette.:confused::tummenupp

Tvedöra

Last edited:
Glömde tacka swish för den lilla stenskottssrundan också måste nog kolla lampan i morgon också tack.:tummenupp:yoparty

wiie tack för ett bra gazz! tog en liten egen eslövs runda sedan kom precis hem.. va sjukt najs! dags för jobb nu wiie!

Fick även lite motion när jag hjälpte till att springa igång en hoj :)

Välbehövligt kanske?? :hihi

Någon snackade om foton på oss i Lödde, på www.pppress.se.. Länka gärna eller säg vilken datum det var :D

Tack för ett trevligt gazz, skönt att någon vågade ta tag i det hela! Haha :tummenupp

PS: Sajklan, PAX är inte högst, spegel är högre och det slutgiltliga!! Jag stötte på en bunke 5 åringar igår, alla höll med mig!! :arsele

PS: Sajklan, PAX är inte högst, spegel är högre och det slutgiltliga!! Jag stötte på en bunke 5 åringar igår, alla höll med mig!! :arsele

Du är helt ute o cyklar, Pax o spegel är fortfarande två olika lekar :fakta

Jag kör bara med PAX och inget annat, så get use to it hahhahah

Du är helt ute o cyklar, Pax o spegel är fortfarande två olika lekar :fakta

Jag kör bara med PAX och inget annat, så get use to it hahhahah

Sökte på Wikipedia och hittade detta, spelregler för pax observera den sista raden i "Interjektion" :hihi :fakta

Föresten verkar du ha missuppfattat reglerna, man kan bara paxa för att få något / få göra något, inte tvärt om... dvs, företräde att få hålla i det, inte företräde att slippa :tungan

Sökte på Wikipedia och hittade detta, spelregler för pax observera den sista raden i "Interjektion" :hihi :fakta

Föresten verkar du ha missuppfattat reglerna, man kan bara paxa för att få något / få göra något, inte tvärt om... dvs, företräde att få hålla i det, inte företräde att slippa :tungan

hahhahahhaha din jävla mupp *asg*

Nähh jag vet att man bara kan paxa saker, det är ju det jag gör ;) jag paxar en sak SOM du får göra :tummenupp det är våra vuxen regler... istället för jag vågar, vågar du...

hahhahahhaha din jävla mupp *asg*

Nähh jag vet att man bara kan paxa saker, det är ju det jag gör ;) jag paxar en sak SOM du får göra :tummenupp det är våra vuxen regler... istället för jag vågar, vågar du...

Hahaha, nädu! Du sa att jag skulle höra med vilka 5 åringar som helst om reglerna och det gjorde jag!!

Då någon fick för sig att lägga in felaktig information på Wikipedia, så kommer här en uppdatering med vad den korrekta information egentligen borde vara.

"Interjektion [redigera]

pax

* uttal: /paks/

1. (barnspråk) uttalat anspråk på rätten att ha företräde till något; även som substantiv med "ha" eller "få"

Pax för soffan!
Jag har pax på sängen vid fönstret!

Man kan dock vända på pax genom att säga spegel till den andre.. EJ HENRIKSSON PÅ SPORTHOJ SOM HAR SKRIVIT DETTA
"

Hahaha, nädu! Du sa att jag skulle höra med vilka 5 åringar som helst om reglerna och det gjorde jag!!

Då någon fick för sig att lägga in felaktig information på Wikipedia, så kommer här en uppdatering med vad den korrekta information egentligen borde vara.

"Interjektion [redigera]

pax

* uttal: /paks/

1. (barnspråk) uttalat anspråk på rätten att ha företräde till något; även som substantiv med "ha" eller "få"

Pax för soffan!
Jag har pax på sängen vid fönstret!

Man kan dock vända på pax genom att säga spegel till den andre.. EJ HENRIKSSON PÅ SPORTHOJ SOM HAR SKRIVIT DETTA
"

Jag vill inte lägga mig i er fina diskusion men om den ena säger pax och den andra inte hör, räknas det fortfarande då?:va

Du tycker inte att det är liiiiite lågt att stöta på 5-åringar, och dessutom med raggningsrepliken "ska vi leka pax?" :näsblod:va

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park