Onsdagsgazzet™ 8/7 - OBS ESLÖV

Jag kommer med badkläder!

Vid Skäralid (inte alls långt fr Bialitt) finns en kanon -:tummenupp- sjö. Ställ hojarna på parkeringen. Gå stigen rakt fram, stigen svänger av åt vänster, fortsätt 100-200 m. Voala, en skitmysig liten sjö, djup som helvetet, med en perfekt badflotte att ligga och sola på. Allt omgivet av höga slänter med höga träd, rekommenderas. OBS! Inget för icke simkunniga, brådDJUPT.

Blir inget för mig denna ons.. måste ordna jävla 100mil service på cyklen.
Ja frågade om sjö vid eslöv i förra Gazz tråden verkade som El Garto hade lite koll.

Jag kommer :) Hoppas också på bad ! Pöl, damm, vallgrav men häälst inget surhål :D

vafan.. ska du skubba från träningen kompis??? :D jag är sugen på rakan som vanligt men hänger nog på eslöv ändå.. får väl se efter lillemans imorgon e.m. batteriet urladdat - fick springa igång den.. sa jag att det började ösregna också?? Älskar det

Glöm inte att meddela på onsdagsgazzet till alla att det är Staffanstorp nästa vecka .......

vafan.. ska du skubba från träningen kompis??? :D jag är sugen på rakan som vanligt men hänger nog på eslöv ändå.. får väl se efter lillemans imorgon e.m. batteriet urladdat - fick springa igång den.. sa jag att det började ösregna också?? Älskar det

Ja e de fint väder så måste man ju ställa upp när de e Eslövsrundan! Ja klart du ska med! Rakan kan du ta en annan vecka eller efteråt :tummenupp
Ajdå det var ju inget skojjigt batteri..hehe men då svalkade regnet dig när du svettades :krama

Det ser inte bra ut på himmelen idag... :näsblod

(inte på dmi heller för den delen...)

Det ser inte bra ut på himmelen idag... :näsblod

(inte på dmi heller för den delen...)

Dmi visade regn i malmö/lomma innan, men jag, Henriksson och Wicked fick bara sol när vi låg på beachen ;) Dmi visar fan alltid regn tycker jag...

ska väl gå och köra mellan/runt dom här byarna

radaranim2.gif

Dmi visade regn i malmö/lomma innan, men jag, Henriksson och Wicked fick bara sol när vi låg på beachen ;) Dmi visar fan alltid regn tycker jag...

Ja, de har blivit lite negativa!
Jag chansar idag iaf, det ska nog gå och följa pjohans förhoppningar!

Regnar här i T-torp nu :(
Hoppas det slutar snart så man känner för att dra ut till rundan

whaah måste köra iväg o fixa annat mög! eslöv har okej väder nu iaf..dock en massa moln.hinner jag så kommer jag!

Tack för en skön runda i makligt tempo (lugna gruppen).
Det var två gräskänningar i gruppen där bägge kunde fortsätta direkt.
Fick även lite motion när jag hjälpte till att springa igång en hoj :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park