Onsdagsgazzet™ - 31/5 - NY INFO TILL DETTA GAZZ!!!

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Detta gazzet ska vi samköra med Se oss vi vill leva Samling på Stortorget i Malmö från 1700
Avfärd 1800.
För er som inte kan så tidigt kan ni ansluta på Mårtenstorget i Lund ca 1815 där vi kommer att anlända.

Efter denna kortegen så kör vi onsdagsgazz som vanligt och kör gemensamt till Statoil i Staffanstorp där vi snabbt delar upp i grupper och ger oss av.

unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan.

Raijslaiters:
1. Mr K - Snabb
2.
3.
4.
5.
6.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan.

Raijslaiters:
1. Mr K - Snabb
2. Maffan - Snabb mellan (Behöver låna hoj)
3.
4.
5.
6.

Ska bli intressant vem som vågar låna dig en hoj maffan.. du averkar ju dem på löpande band :7peta

Maffan skrev:
2196295 Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan.

Raijslaiters:
1. Mr K - Snabb
2. Maffan - Snabb mellan (Behöver låna hoj)
3.
4.
5.
6.
jag har en du kan låna ..... You crash you buy!

Lomax skrev:
2196414 Ska bli intressant vem som vågar låna dig en hoj maffan.. du averkar ju dem på löpande band :7peta
Fortfarande bara två hojar jag mosat.. Andra sålda eller bytta..
Ska vi räkna på hur många här på forum som pajjat fler? Det finns måååånga här som har fler mosade hojar än mig men dom e de tyst på..
:7peta

Nåja,, en hoj som sagt inte långfärds kanot K,, men tack ändå.. :hihi

Maffan skrev:
2196981 Nåja,, en hoj som sagt inte långfärds kanot K,, men tack ändå.. :hihi
Om jag kan hålla snabbgupp tempo med den genom häckeberga så kan väl du??? ...... hehe
Det gäller bara att bromsa så lite

kommer till stortorget om vädret är ok..
Tar med kamera. (ska försöka göra det varje gazz, så vi får ihopa lite rolig film..)

Last edited:
Låter som om man ska montera på stödhjul.min uppfattning om korteger är att man sitter och somnar med motortemp på ca 104 grader.....
Så jag får nog meddela att jag hoppar detta tråkprojekt......

väljer nog att i en mindre grupp skruva upp tempot i häckeberga istället!!
Men till er som "vill leva"..........kör inte för sakta,för då faller ni, och ta med er proppar för att lyssna på fiskebåtarna med screaming eagles kan bli drygt!! :D

Von Vettet skrev:
2197189 Låter som om man ska montera på stödhjul.min uppfattning om korteger är att man sitter och somnar med motortemp på ca 104 grader.....

Men till er som "vill leva"..........kör inte för sakta,för då faller ni, och ta med er proppar för att lyssna på fiskebåtarna med screaming eagles kan bli drygt!! :D
Detta är mest så vi i RadicalRiders ska visa våran ståndpunkt med att vi tycker att billisterna inte ser oss i trafiken. Det är får våran egen säkerhet och jag hoppas att så många som möjligt ställer upp på detta. Det är inte så lång runda och vi gazzar som vanligt efteråt.

Mr K skrev:
2197106 Om jag kan hålla snabbgupp tempo med den genom häckeberga så kan väl du??? ...... hehe
Det gäller bara att bromsa så lite
Snabbgupp :va

Von Vettet skrev:
2197189 Låter som om man ska montera på stödhjul.min uppfattning om korteger är att man sitter och somnar med motortemp på ca 104 grader.....

Erkänn du kan inte köra sakta utan att visiret immarigen totalt av allt ditt flåsande när du ser alla dessa kåstomstånkare

vader.se

Det blir mestadels klart väder med några mindre stackmoln och uppehåll. Temperaturen blir +10 till +13 grader. Vinden blir måttlig, nordlig till nordvästlig, 3 till 5 meter per sekund.

Suvve info från FEMA ang kortegens mål

Von Vettet slutar senare så han kommer att finnas på statoil och samla upp de som kommer dit.

FEMA? USAs federala katastrofinsatsmyndighet?
Låter illavarslande om de är inblandade i kortegen...

kommer förmodligen att samköra från helsingborg...kommer ni att vara kvar på stortorget till dess att alla grupper anlänt (kristianstad, helsingborg, ni e ju malmö...) så att man kan haka på med ett onsdagsgazz?

Mr K skrev:
2196205
Efter denna kortegen så kör vi onsdagsgazz som vanligt och kör gemensamt till Statoil i Staffanstorp där vi snabbt delar upp i grupper och ger oss av.

.....

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...