Onsdagsgazzet™ - 16/8

Gött gazz i andra mellangruppen (Snafets ledde) även om det var lite ojämnt tempo och lite gummiband (>80 på 50-sträckor i byarna är inte så jävla smart om man inte vill att folk ska bli förbannade).

Dagens stora tack till de två motardförare som varnade gruppen för poliskontrollen (som tydligen ska ha varit ungefär där det stolslängande puckot bor, säkerligen ingen slump att det var just där och ja, Gixxer-gubbe, jag vet att det är det som händer när folk blir retade tillräckligt länge....)

/sisteman

Internt: Hade du kul i Simrishamn, HiXz? :D

Vi hann precis! :hoppa

Skönt gazz som släppte lite abstinans man byggt upp på senaste veckorna.

Snafets bra RL as usual :tummenupp

pjohan skrev:
2382329 Gött gazz i andra mellangruppen (Snafets ledde) även om det var lite ojämnt tempo och lite gummiband (>80 på 50-sträckor i byarna är inte så jävla smart om man inte vill att folk ska bli förbannade).

Dagens stora tack till de två motardförare som varnade gruppen för poliskontrollen (som tydligen ska ha varit ungefär där det stolslängande puckot bor, säkerligen ingen slump att det var just där och ja, Gixxer-gubbe, jag vet att det är det som händer när folk blir retade tillräckligt länge....)

/sisteman

Hejsan

Nu eftersom jag kom i den långsamma gruppen och blev varnad att av ovanstående motardförare så vill jag tacka dem. Vi trodde att det hänt något exvis att någon i gruppen före haft något haveri etc. Men fabro polis höll kameran i högsta hugg "Tvi . fick de för vi körde lagligt fart".

Sista gruppen kom först till Sjöborakan. Undrar hur alla som blev stannade av polisen kom hem. Blev hojen kvar på vägen och de fick gå hem??:näsblod

Last edited:
Gick fint bakom Rönne idag med, inga överaskningar eller otrevligheter förutom lite grus här o var, och en del (gatsten) som Adam lyckades skjuta på mig... gott om stora bumlingar på vägen!

Hoppas alla kom hem säkert!

Stortorget är för övrigt avstängt pga. den annalkande skränfesten i Malmö. Jag föreslår att folk träffas vid Bo01 istället, om det skulle vara så att man vill ha en ny samlingspunkt. Vi kan gemensamt lobba in detta om det känns som en vettig idé! :tummenupp

/J

Premiär för mig som reiseleiter ... ledde en liten "långsamgrupp" och det funkade bra. :tummenupp Tackar mina "ankungar"
Vi kom ju först till Sjöbo hur det nu gick till :va ......... (fast vi behöver inte säga att vi körde kortast runda)

Vill oxå tacka dom två motardförarna som varnade för poliskontrollen mitt ute i ingenstans :pannkyss

Gullefjun skrev:
2382464 Premiär för mig som reiseleiter ... ledde en liten "långsamgrupp" och det funkade bra. :tummenupp Tackar mina "ankungar"
Vi kom ju först till Sjöbo hur det nu gick till :va ......... (fast vi behöver inte säga att vi körde kortast runda)

Vill oxå tacka dom två motardförarna som varnade för poliskontrollen mitt ute i ingenstans :pannkyss

Haha, säg som det är, ni körde 108:an, därefter 11:an till sjöbo! :D Svängde det ordentligt!? :D

yoohan skrev:
Jag föreslår att folk träffas vid Bo01 istället, om det skulle vara så att man vill ha en ny samlingspunkt.

Bra idé ... :tummenupp .. bara nyfiken på var hade du tänkt då? ... Bo01 e ju ganska stort

yoohan skrev:
2382477 Haha, säg som det är, ni körde 108:an, därefter 11:an till sjöbo! :D Svängde det ordentligt!? :D

Hur skulle vi då kunna se poliskontrollen som alla ni andra missade långt ute i ingenstans va .. va .. va? :fatta!

Last edited:
Fy va det var kul att köra idag, :hoppa tack alla ni som ville åka i min grupp! Och Johan, kanon som sistegubbe :tummenupp , tack

hoppas att vädret håller sig så här ett tag nu :)

:hej
/Stefan

Fint lagomGAZZ

i mellan långsam denna onsdagskväll :)
tror dock att "långsam" är en variabel term....

Bra rajselajtning av Snafets i fören & Pjohan akterut

ps. Lycka till med R1-letandet Stefan :tummenupp

//R.L.

Tack snafets för ett bra gazz i mellan långsam.
Blev en riktigt nice runda.

C.Persson: Hur blev det med 748an? fick ni ställt den i ngt garage?

Last edited:
C.Persson: Hur blev det med 748an? fick ni ställt den i ngt garage?[/QUOTE]

Ja det löste sig,han putta hem den till min moster som bor i revinge så den får stå där inatt så ska vi hämta den med jobbets lastbil imorgon,han var ganska trött efter att ha puttat den kan jag säga:D

C.Persson skrev:
2382773
Ja det löste sig,han putta hem den till min moster som bor i revinge så den får stå där inatt så ska vi hämta den med jobbets lastbil imorgon,han var ganska trött efter att ha puttat den kan jag säga:D

Hehe, jag förstår det. Men som jag sa, han hade ju tur i oturen.
Skönt att det löste sig i alla fall!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...