Onsdagsgazzet™ 14/4

"fanfar"
Svaret är följande!!!

Jag slog sönder packboxarna i gaffeln efter alla hålorna jag tog under förra gazzet. Spiken i kistan var väl den jävla jätte kratern som jag döna ner i i 140Km/h:gnissla

När pappa skulle flytta hojen i garaget idag så var där bara en stor oljepöl under, och vänster dämpare viker sig över framhjulet när man tar i bromsen :död
Så på onsdag har jag fått ÄNNU MER att göra, som om jag inte har så d räcker....

hahahahahaha tur du hade hålorna att skylla på !!

Tror mer de e alla plötsliga nerslag när du försökt bemästra bakhjulet :7peta:fakta

"fanfar"
Svaret är följande!!!

Jag slog sönder packboxarna i gaffeln efter alla hålorna jag tog under förra gazzet. Spiken i kistan var väl den jävla jätte kratern som jag döna ner i i 140Km/h:gnissla

När pappa skulle flytta hojen i garaget idag så var där bara en stor oljepöl under, och vänster dämpare viker sig över framhjulet när man tar i bromsen :död
Så på onsdag har jag fått ÄNNU MER att göra, som om jag inte har så d räcker....

Fyyyfan va surt !!! Men som tur är kommer det mååånga onsdagar till :tummenupp och jag vet att du inte kommer missa alla ;)

Last edited:
Förutsätter att det menar Patrik med Silvrig VFR som gick av på vägen hem, lite innan klågerup....

Han fick en benfraktur (höger), opererad idag i lund, vet inte om han stannar över natten igen. :kryckor
Jag å Stoffe (Royalisimo) tänkte hälsa på honom imorn när knarket har släppt. :ätapiller
Har inte träffat honom, eller pratat med honom själv än dock..

Jodå det e ganska bra med mig!! fick ingen opration för benet var för svullet :( så det blir på måndag förhoppningsvis!
Jag kom undan med en bruten fotled men inga andra skador.
jag får ligga kvar på sjukan tills att jag blivit opererad...
trisst så här i början av våren!
Tack till dom som hjälpte mig att få undan hojen!!

Jodå det e ganska bra med mig!! fick ingen opration för benet var för svullet :( så det blir på måndag förhoppningsvis!

Ja väldigt tråkigt så tidigt på året...
Men hoppas det blir operation på måndag och att du så snart så möjligt är på hojen igen :tummenupp

han e sååå söööt i sin vita natserk i sjukhussängen :kär:kär
sen skall han bara lära sig gå igen :gnissla
:rullandeu

HAHA P-son jag vet att du vill ha mig..... ;)
ja det tar nog ett tag innan jag kommer kunna köra hoj igen:kryckor, men jag skall göra mitt bästa för att komma tillbaka så fort som möjligt!

HAHA P-son jag vet att du vill ha mig..... ;)
ja det tar nog ett tag innan jag kommer kunna köra hoj igen:kryckor, men jag skall göra mitt bästa för att komma tillbaka så fort som möjligt!

Krya på dej. O glöm inte rensa luftintagen från grus innan du drar igång igen.

Tyvärr får nog jag köra med i den gruppen nästa gång :gråta:(:död

Det är lugnt, det är en del av ninja-utbildningen:tummenupp

Vi kan ju bilda klubb, har ju precis spenderat 4 v med bruten fot oxå.. DET SUGER!! Fick oxå bli opererad... jättefräckt... NOT! Har inte kört många meter iår:huvet

Indirekt eller inte, låter bra att det är sajklans fel :tummenupp:D
Gillar den kopplingen :arsele

Klart det är Sajklans fel, vem annars? Tror ju inte man kan skylla på vägeverket, eller på hojjen, eller på vädret, och det va ju inte ditt fel, eller på frosten, eller på mig, eller på killen som låg framför dig och fes just där du körde så du gjorde en oplanerad undanmanöver och landade i en håla, eller på lastbilen som körde förbi för en timme sedan och gav just den vägplätten dödstöten så det blev en håla, eller din mamma, eller sajklans mamma, eller swishs målarfärg eller.....:näsblod

Last edited:
Klart det är Sajklans fel, vem annars? Tror ju inte man kan skylla på vägeverket, eller på hojjen, eller på vädret, och det va ju inte ditt fel, eller på frosten, eller på mig, eller på killen som låg framför dig och fes just där du körde så du gjorde en oplanerad undanmanöver och landade i en håla, eller på lastbilen som körde förbi för en timme sedan och gav just den vägplätten dödstöten så det blev en håla, eller din mamma, eller sajklans mamma, eller swishs målarfärg eller.....:näsblod

Och DÄR tar jag bort alla löften om att alltid fånga dig, nu får du själva ta hand om dina fall!!! (vi såg ju alla hur det gick i danmark, där allt startade) :arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman